خانهاخبار
گلکسی اس 7 اج آبی رنگ رسما معرفی شد

گلکسی اس 7 اج آبی رنگ رسما معرفی شد

سامسونگ رسما مدل آبی رنگ Galaxy S7 edge را معرفی کرد. عرضه این مدل جدید از امروز آغاز می‎شود، ولی تنها کاربران بعضی کشورها شانس داشتن آن را پیدا خواهند کرد.
۱۳۹۵/۸/۱۱

در اوایل آبان ماه خبر عرضه مدل آبی رنگ Galaxy S7 edge را شنیدیم. اکنون سامسونگ رسما مدل جدید گلکسی اس7 اج را با رنگ خاص Blue Coral معرفی کرد. در اطلاعیه‌ای که این شرکت در وب‌سایت خود منتشر کرده آمده است ششمین رنگ Galaxy S7 edge از امروز 11 آبان در بازار بعضی از کشورها عرضه خواهد شد.

Blue Coral در واقع رنگ اختصاصی گلکسی نوت 7 بود که پس از جمع‌آوری آن از بازار به Galaxy S7 edge به ارث رسید. در این مدل جدید فریم فلزی گوشی طلایی رنگ شده است تا ترکیب زیباتری با رنگ آبی مرجانی بدنه پیدا کند.

سامسونگ در مورد کشورهایی که قرار است گلکسی اس7 اج Blue Coral در آنها عرضه شود اطلاعاتی منتشر نکرده، اما فعلا فروش آن در چهار کشور کره جنوبی، تایوان، سنگاپور و آمریکا قطعی است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (37 نظر)

Amir

۱۳۹۶/۱/۷
اگه دورش طلایی نبود میخریدم

Amir

۱۳۹۶/۱/۷
دورش طلایی نبود میخریدم

محمد رضا

۱۳۹۵/۱۰/۲۱
اخه چرا الکی رو اس 7 اج عیب میزارد. اول برید مشخصاتشو با گوشیا دیگه مقایسه کنید بعد نظر بدید .از لحاظ زیبایی و مشخصات اخه کدوم گوشی بهش میرسه

محمد رضا

۱۳۹۵/۱۰/۲۱
مخالفان اس 7 اج اول برن یه تحقیق کنن در مورد گوشی ها و کور کورانه نظر ندن . بدون دلیل نگید آشغاله .اخه کدوم گوشیه سونی و htc توان رقابتت با اس 7 اج رو داره تو پنج مارکم اس 7 اج روی همشونو کم کرده

p.c

۱۳۹۵/۱۰/۲۱
شما خوبی