خانهاخبار
یک مرد اوکراینی نامش را به آیفون 7 تغییر داد!

یک مرد اوکراینی نامش را به آیفون 7 تغییر داد!

یک مرد اوکراینی برای اینکه بتواند یک دستگاه آیفون 7 جایزه بگیرد حاضر شده است نام خود را رسما به iPhone Seven تغییر دهد.
۱۳۹۵/۸/۹

یک شرکت کامپیوتری در کی‌یف اوکراین اعلام کرده بود به 5 نفر اولی که اسم خود را به iPhone 7 تغییر دهند یک دستگاه آیفون 7 اپل هدیه می‌دهد. اگر فکر می‌کنید کسی حاضر به انجام چنین کاری نیست، سخت در اشتباهید! چون یک مرد 20 ساله اوکراینی رسما نام خود را از Olexander Turin به iPhone Sim (Seven) تغییر داده و آیفون خود را تحویل گرفته است.

خواهر iPhone Sim گفته است: پذیرفتن این کار برای ما بسیار سخت و غیرقابل باور بود. ولی هر فردی در این جهان به دنبال راهی برای نشان دادن خود است و این هم می‌تواند یکی از این راه‌ها باشد.

قیمت یک دستگاه آیفون 7 در اوکراین 850 دلار است، در حالی که این فرد تنها با صرف 2 دلار نام خود را عوض کرده. البته این مرد اوکراینی نمی‌خواهد برای همیشه این نام را داشته باشد و قصد دارد در آینده دوباره نام Olexander Turin را برای خود انتخاب کند.

اگر به شما چنین پیشنهادی داده شود چه می‌کنید؟ آیا حاضرید برای داشتن یک آیفون نام خود را تغییر دهید یا فکر می‌کنید هیچ چیز ارزش این کار را ندارد؟

image

 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (49 نظر)

کیانا

۱۳۹۵/۹/۷
چرا راجع به هرگوشی مطلبی گذاشته میشه یه سری بچه از برندهای دیگه میان راجع به سامسونگ نظر میدن؟ اخه این مطلب چه ربطی به سامسونگ داره شمایی که اچ تی سی یا ایفون داری میای نظر میدی برای سامسونگ؟!!

امیر حسین

۱۳۹۵/۸/۱۸
منم میخام برم اسممو بزارم جی ال ایکس فامیلیمم میزارم راحت تو جیب جا میشم

MYi7

۱۳۹۵/۸/۱۰
باز خوبه سامسونگ طرفدار داره...البته بهترین و بزرگترین کمپانی دنیا بایدم داشته باشه.....حسین باختر اصل فعلا که تلفات های ایفون7 بیشترن.نمیدونم چرا وقتی یکیشون میترکه تا یه هفته غیب میشی

RK

۱۳۹۵/۸/۱۰
آقای باختر اصل داعش برای نفوذ به آمریکا با اپل قرارداد بست و iBomb 7 رو تولید کرد و تو yh برو پوکمون هنگ بساز و امثال خودت که حسابی هنگ کردن رو شکار کن...

سینا

۱۳۹۵/۸/۱۰
اون بچه رو ول کن همین الانشم اسمش رو از یاهو برداشته اینجور افراد اصلا حساب نمیشن