خانهاخبار
شارپ تولید آیفون با نمایشگر OLED را تایید کرد

شارپ تولید آیفون با نمایشگر OLED را تایید کرد

شرکت شارپ، به عنوان یکی از شرکای شرکت اپل در ساخت نمایشگر آیفون، تایید کرده که اپل در حال تولید آیفون با نمایشگر OLED است.
۱۳۹۵/۸/۹

مدت‌هاست که خبر تولید آیفون‌های اپل با نمایشگر OLED را می‎شنویم. با اینکه این تغییر در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس عملی نشد، به نظر می‌رسد استفاده از نمایشگر OLED در آیفون‌های 2017 به حقیقت بپیوندد.

رئیس شرکت شارپ تایید کرده که اپل در حال تولید گوشی‌های آیفون با نمایشگر OLED است. این خبر از آن جهت اهمیت دارد که چند وقت پیش شنیده بودیم اپل در حال مذاکره با شارپ برای ساختن نمایشگر آیفون‌های 2017 است. بنابراین شنیدنش از دهان رئیس شارپ می‌تواند نشانه‌ای برای به واقعیت پیوستن آن باشد.

image

او همچنین گفته که این شرکت در حال ساختن کارخانه جدید تولید OLED در ژاپن است و اگر مشتری اصلی (احتمالا اپل) بخواهد، می‌توانند این کار را در آمریکا انجام دهند.

پیش‌بینی می‌شود اپل سال آینده از 3 گوشی آیفون در اندازه‌های 4.7 اینچی، 5 اینچی و 5.5 اینچی رونمایی کند که همگی مجهز به نمایشگر OLED خواهند بود، اما فقط مدل 5.5 اینچی نمایشگر خمیده خواهد داشت.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

RK

۱۳۹۵/۸/۱۴
از حرفت معلوم شد خود سایت DisplayMate رو نخوندی چون هیچ جای اون بررسی iPhone7 ننوشته بهترین صفحه نمایش.یعنی میگی ترجمه GSM از خود بررسی سایت مذکور هم دقیقتره؟! ضمناً ما هرچی سایت فارسی دیدیم نوشته بود بهترین LCD ولی اون مترجم GSM تو ترجمه اشتباه کرده بود.قبل از اینکه این همه حرف بزنی بررسی iPhone7 توی خود DisplayMate رو بخون...

Yh

۱۳۹۵/۸/۱۳
چون جی اس ام گفته صفحه نمایش ایفون هفت بهترینه طبق ادعای دیسپلی میت!!!!!!!پس از نظر سامهنگیا حقیقت نداره و اشتباه ترجمه شده....اینم منطق هنگی

RK

۱۳۹۵/۸/۱۲
من گفتم بهترین OLED در DisplayMate نه LCD، در حالیکه iPhone7 لقب بهترین LCD رو داره، Note7 لقب بهترین صفحه نمایش رو از سایت مذکور گرفته. هیچ سایتی نگفته iPhone7 بهترین صفحه نمایش رو داره،این GSM هم توی ترجمه اشتباه کرده بود...

Yh

۱۳۹۵/۸/۱۱
تو دیسپلی میت...صفحه نمایش...اچ دی آیفون اوله....:))))

MYi7

۱۳۹۵/۸/۱۰
قسمت جالبش اینجاس که کل htc حریف همون یه تیکه صفحه نمایش سامسونگ نمیشه