خانهاخبار
سال آینده سه آیفون با سایزهای مختلف عرضه می‌شود

سال آینده سه آیفون با سایزهای مختلف عرضه می‌شود

اگرچه اپل سالانه فقط دو اسمارت‌فون معرفی می‌کند، شایعات زیادی درباره آن‌ها منتشر می‌شود. هنوز زمان زیادی از تاریخ رونمایی آیفون 7 و 7 پلاس نمی‌گذرد که شایعاتی درباره آيفون 8 منتشر شده است. طبق اخباری که امروز در خبرگزاری‌ها مشاهده کردیم، آیفون 8 در سه نسخه با سایزهای مختلف عرضه می‌شود.
۱۳۹۵/۸/۹

اگر خاطرتان باشد، چند ماه پیش از معرفی آیفون 7 و 7 پلاس شایعات متعددی درباره آن‌ها منتشر شد. عده‌ای می‌گفتند دکمه هوم حذف می‌شود و دیگران رندرهایی تخیلی از گوشی منتشر می‌کردند، در حالی که هنگام معرفی همه بهت‌زده شدیم زیرا پرچمداران اپل حتی ذره‌ای از بلندپروازی طراحان را به ارث نبرده بودند. تا آخرین لحظه اخباری درباره نسخه سوم آیفون‌ها نیز منتشر می‌شد که ظاهرا پروژه‌اش پیش از رونمایی کنسل شد. به هر حال سال آینده به دلایل مختلفی می‌توان منتظر یک سورپرایز بزرگ از سوی اپل بود. در ادامه ابعاد مختلف این ماجرا را بررسی می‌کنیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

 

همان‌طور که می‌دانید، سال آینده دهمین سالگرد تولید آیفون‌ است که برای بزرگداشت این مناسبت باید تدارک ویژه‌ای دید. از طرفی طراحی آیفون‌های امروزی از سری ششم به ارث رسیده که در حقیقت طبق سنت‌های اپل امسال باید تغییر می‌کرد، اما این اتفاق نیفتاد و همه‌چیز به 2017 موکول شد.

امروز گزارشی از منابع ناشناس به دست خبرگزاری‌های معتبر رسیده که ادعا می‌کند آیفون 8 بدنه‌ای فلزی دارد و دیگر خبری از قاب‌های آلومینیومی نیست. شاهد این مدعا هم قرارداد اپل با کمپانی‌های چینی Biel Crystal و Lens Technology برای تامین شیشه‌های مورد نیاز است. برای مقاومت بیشتر گوشی و همچنین جلوگیری از شکستن بدنه، شیشه پشت و جلو دستگاه با یک نوار فلزی پوشانده می‌شود که جنس دقیق آن هنوز مشخص نیست.

image

 

شاید خبر جایگزینی آلومینیوم توسط شیشه جالب باشد، اما آن‌قدرها هم مهم به نظر نمی‌رسد. مهم‌ترین خبر این است که آیفون 8 در سه نسخه و با سایزهای مختلف عرضه می‌شود. مسلما دو نمونه طبق روال چند سال گذشته نمایشگر 4.7 و 5.5 اینچی دارند، اما نسخه دیگری هم با نمایشگر 5 اینچی عرضه می‌شود که یکی از ایده‌آل‌ترین سایزها برای گوشی‌بازهاست. در حالی که آیفون‌های 5 و 4.7 اینچی مثل همیشه نمایشگر LTPS LCD دارند، نسخه پلاس یا 5.5 اینچی به نمایشگری با دو کناره خمیده و تکنولوژی سوپر آمولد سامسونگ مجهز می‌شود. با توجه به بدنه شیشه‌ای دستگاه احتمالا ویژگی شارژ بی‌سیم‌ هم به آیفون‌ها افزوده می‌شود.

نظر شما درباره مشخصات احتمالی آیفون‌های 2017 چیست؟ آیا تغییر ابعاد و جنس بدنه می‌تواند شما را از پرچمداران اپل راضی کند؟ شما چه انتظاراتی از آیفون 8 و نسخه‌های متفاوتش دارید؟

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

reza

۱۳۹۵/۱۱/۱۰
حاضر بودم ایفون 7 بخرم اخرین روز منصرف شدم مناظر ایفون 8 هستم چون دیدم ایفون 7 خیلی زود از رده خارج میشه در ضمن دیگه ایفون 8 رو هم پولشو قرار گیست خودم بدم بابام گردن گرفت??

hh361

۱۳۹۵/۸/۱۰
سلام چرا اتفاقا 4 اینچی هم خوبه
و 5 اینچی
دیگه بیشتر از اینا با یدست نمیشه کار کنی
هر کی سلیقه خودشو داره یکی میگه 4 اینچ یکی میگه 5 و یکی هم 5.5 ولی خداییش دکمه هوم باشه بهتره
ضمنا بنظر من دکمه بک و بیشتر داشته باشه پاینن گوشی و بیرون از تاچ (مثل گوشی های سامسونگ و یا htc وان یا ... )عالی میشه

ارمان

۱۳۹۵/۸/۱۰
مگه سال اینده iphone 7s نیست ؟؟چرا میگید 8؟؟

Reza.k

۱۳۹۵/۸/۱۰
آقا خود استیو جابز عقیدش این بود که کسی از گوشی بزرگ خوشش نمیاد درست هم میگفت. شاید الان همه از گوشی های بزرگ استفاده کنن ولی فقط بخاطر صفحه نمایش بزرگ. در حالی که نباید گوشی رو با تلویزیون اشتباه گرفت. وگرنه مگه گوشی تو دل برو تر از گوشی کوچیک و خوش دست و جمع و جور داریم ؟

میلاد

۱۳۹۵/۸/۱۰
اره داش بشین الان اپل داره تو خونش سایت جی اس ام رو مام چک میکنه و نظراتشو میخونه تا هرچی کاربرا گفتن در جا اعمال کنه =)))