خانهاخبار
Enjoy 6 هوآوی با قیمت و مشخصاتش شما را شگفت‌زده می‌کند

Enjoy 6 هوآوی با قیمت و مشخصاتش شما را شگفت‌زده می‌کند

هوآوی معمولا برندی است که با گوشی‌های میان‌رده‌ و ارزان‌قیمتش شناخته می‌شود. آن‌هایی که تمایل به خرید گجت‌های ارزان‌قیمت این کمپانی دارند در روزهای آینده خبرهای خوشی می‌شنوند. گوشی اینجوی 6 با قیمت 192 دلاری و مشخصات قابل قبول می‌تواند بهترین انتخاب بین ارزان‌قیمت‌های بازار باشد.
۱۳۹۵/۸/۷

کمپانی‌های چینی تا همین چند سال پیش عموما با میان‌رده‌ها و پایین‌رده‌های خود شناخته می‌شدند، زیرا با کمترین قیمت هرکسی را صاحب گوشی هوشمند می‌کردند. حالا دیگر همه‌چیز تغییر کرده و بازار رقابت میان همه برندها و در همه دسته‌بندی‌ها داغ‌تر از همیشه دنبال می‌شود. همان‌طور که می‌دانید، هوآوی پنجشنبه هفته آینده از پرچمدار غول‌پیکر خود میت9 رونمایی می‌کند، اما این تنها سورپرایز چینی‌ها نیست. ظاهرا گوشی دیگری از سری Enjoy با مشخصات و قیمت باورنکردنی نیز به زودی عرضه می‌شود. برای اطلاع از جزئیات این میان‌رده، جی‌اس‌ام را تا پایان همراهی کنید.

image

احتمالا همه با TENAA، سازمان نظارت بر محصولات الکترونیک چین، آشنایی دارید. حداقل ما تکنولوژی‌دوستان که مدیونش هستیم زیرا اگر تنا نبود هیچ شایعه و خبری هم برای پوشش‌دادن وجود نداشت! این وب‌سایت بار دیگر دست به کار شده و مشخصات اینجوی 6 را افشا کرده است. یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های این گوشی بهره‌گیری از باتری عظیم‌الجثه 4100 میلی‌آمپرساعتی است. این حجم از سلول‌ها می‌توانند یک پرچمدار با قوی‌ترین سخت‌افزار را نیز دو یا سه روز سرپا نگه دارند، چه برسد به این‌که با یک گوشی میان‌رده و قطعات فوق‌العاده کم‌مصرف طرفیم!

بزرگ‌ترین عامل هدررفتن باتری‌، نمایشگر پرمصرف QHD است که این‌روزها شاخصی برای تمایز پرچمداران از میان‌رده‌ها شناخته می‌شود. خوشبختانه اینجوی 6 به نمایشگر 5 اینچی با کیفیت اچ‌دی و رزولوشن 720 در 1280 مجهز شده است که مصرف فوق‌العاده پایینی دارد. قلب تپنده دستگاه نیز هشت هسته پردازشی با فرکانس 1.4 گیگاهرتز را با خود یدک می‌کشد که نامش همچنان نامشخص است؛ البته با توجه به پیشینه هوآوی احتمالا پردازنده دستگاه یکی از محصولات مدیاتک یا کرین باشد.

image

از جمله دیگر مشخصات این گوشی باید به فضای رم 3 گیگابایتی، سنسور تشخیص اثر انگشت، حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقا به 128 گیگابایت، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسلی و سنسور جلو 5 مگاپیکسلی همراه با یک فلاش ال‌ای‌دی اشاره کرد. از جمله امکانات جانبی دستگاه هم پورت میکرو یو‌اس‌بی، اتصالات پرسرعت 4G LTE، وای‌فای، جی‌پی‌اس و اندروید 6 مارشمالو با پوسته هوآوی اموشن هستند که از اینجوی 6 یک میان‌رده تمام‌عیار می‌سازند.

image

قیمت این دستگاه حدودا 192 دلار (700 هزار تومان!) اعلام شده است و در پنج رنگ مانند تصویر عرضه می‌شود. هنوز صحبتی از فروش آن در خارج از بازار چین به میان نیامده، اما به احتمال قوی مانند دیگر گوشی‌های سری اینجوی شاهد حضور آن در کشورمان خواهیم بود. نظر شما درباره این گوشی چیست؟ آیا تاکنون از محصولات میان‌رده یا پرچمداران هوآوی استفاده کرده‌اید؟ آیا تمایلی به خرید اینجوی 6 دارید؟ در این بازه قیمت چه گوشی‌هایی را به کاربران جی‌اس‌ام پیشنهاد می‌کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

:(

۱۳۹۵/۸/۸
من g610 دارم. خیلی عالیه و راضیم ازش.
ای لاو یو هواوی

yh

۱۳۹۵/۸/۸
اصلا موافق نیستم... مگه هواویی چیکار کرده؟!!... گوشی رو ارزون نداده بلکه کیفیت گوشی رو پایین آورده و ارزون داده.... الان p9 با صفحه نمایش فول اچ دی قیمتش با g5 که از هر نظر ازش سرتره یکیه

yh

۱۳۹۵/۸/۸
با صفحه نمایش اچ دی کی رو میخواد شگفت زده کنه؟!!!! همین الان با همین مشخصات و صفحه نمایش فول اچ دی تو بازار گوشی داریم و اتفاقا با همین قیمت

Mahmoud

۱۳۹۵/۸/۸
دوستان برید خداروشکر کنیدکه برندی مثل هواوی اومد وگرنه همه مردم ارزوی داشتن گوشی هوشمندرو داشتند.یادتون چندسال پیش بیاد سامسونگ یه گوشی مزخرف با صفحه نمایش 3اینچ میزد که ازروز اول شروع به هنگ کردن میکرد اونو مردم میخریدنبالای700هزارتومان دوروز کارنمیداد الان که هواوی اومد کاری با بقیه شرکت ها کرد که همه قیمتهاشونو نصف کردن.ناشکری نکنید مردم باید ساسگزار هواوی باشن بااین قیمت همچین گوشیهای فوق العاده ای میزنه.

محمد

۱۳۹۵/۸/۷
شگفت زده نکرد حداقل صفحه نمایش اگه فول اچ دی بود دوست داشتنی تر بود
قیمت میان رده های الجی سری k هم خیلی منصفانه اس و یا شیائومی ردمی نوت3 پرو (اگه درست اسمشو گفته باشم) دقیقا همین مشخصاتو داره و همین قیمته تقریبا