خانهاخبار
افشای تصاویر واقعی Moto M موتورولا

افشای تصاویر واقعی Moto M موتورولا

به زودی شاهد معرفی یک گوشی میان‌رده و تمام‌فلزی از موتورولا خواهیم بود که موتو ام نام دارد. امروز تصاویر واقعی از این گوشی به بیرون درز کرد که نشان می‌دهد طراحی نهایی آن چگونه است.
۱۳۹۵/۸/۵

از ماه‌ها پیش در مورد گوشی میان رده جدید موتورولا، که Moto M نامیده می‎شود، خبرهایی شنیده بودیم. اطلاعات فاش شده اولیه از این گوشی به نمایشگر 5.5 اینچی، پردازنده مدیاتک، دوربین 16 مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت Moto M اشاره داشت. اکنون عکس‌های واقعی این گوشی به بیرون درز کرده است که اطلاعات بیشتری از طراحی و نرم‌افزار آن به ما می‌دهد.

بر این اساس شماره مدلی که Moto M با آن به بازار می‌آید XT1662 خواهد بود که از سیستم عامل اندروید 6.0.1 و وصله امنیتی ماه سپتامبر استفاده می‌کند. طراحی دستگاه بسیار ساده است و بدنه‌ای تمام فلزی دارد. دوربین، چراغ فلاش و اسکنر اثر انگشت در قسمت پشت دستگاه، که اندکی انحنا دارد، قرار گرفته و در قسمت جلو فاقد دکمه فیزیکی خانه است.

پیش‌بینی می‌شود Moto M نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین جلو 5 یا 8 مگاپیکسلی، 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم، 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده Helio P10 و باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی در اختیار داشته باشد و در همین ماه به بازار عرضه شود.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

خلیج فارس persian gulf

۱۳۹۵/۸/۵
کاملا درسته و حق با شماست.
کافیه موتورولا moto z force رو با این مقایسه کنید!!!!! ظاهر این گوشی خیلی بی اصالته

حاج کاظ!

۱۳۹۵/۸/۵
با دیدن این گوشی
احساس کردم
موتورولا اصالت خود را از درست داده.
سلیقه‌ی لنوو ، در طراحی ، موتورولا ، کاملاً مشهوده