خانهاخبار
سامسونگ تلویحا عرضه Galaxy Note 8 را تایید کرد

سامسونگ تلویحا عرضه Galaxy Note 8 را تایید کرد

سامسونگ با انتشار اطلاعیه‌ای در وب سایت خود تلویحا به عرضه گلکسی نوت 8 و عرضه آن در سال آینده اشاره کرده است.
۱۳۹۵/۸/۳

پس از بحرانی که Galaxy Note7 برای سامسونگ به وجود آورد این شرکت فروش و تولید جدیدترین فبلت خود را، که امید زیادی به آن بسته بود، تعطیل کرد. پس از آن شایعاتی به گوش رسید که ممکن است خط تولید گوشی‌های Galaxy Note برای همیشه تعطیل شود، اما در خبری که سامسونگ امروز در وب‌سایت کره‌ای خود منتشر کرده است از Galaxy Note8 نام برده شده، در نتیجه طرفداران فبلت‌های نوت سامسونگ می‌توانند امیدوار باشند سال آینده باز هم محصولی با این نام به بازار عرضه می‌شود.

image

در این خبر، که درمورد شرایط تعویض گلکسی نوت7 مشتریان کره‌ای است، آمده است کاربرانی که گلکسی نوت7 خود را با گلکسی اس7 یا گلکسی اس7 اج عوض کنند خواهند توانست سال آینده برای خرید گلکسی اس8 یا گلکسی نوت8 تا 50 درصد تخفیف بگیرند. به این ترتیب سامسونگ بدون اینکه مستقیما اشاره کند، عرضه Galaxy Note8 در سال آینده را تایید کرده است.

شما در مورد این تصمیم چه نظری دارید؟ فکر می‌کنید عرضه محصول دیگری از سری Note کار درستی است یا سامسونگ بهتر است خانواده گلکسی نوت را برای همیشه کنار بگذارد؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (106 نظر)

فاطی

۱۳۹۶/۳/۱۹
خخخخخخخ گل گفتی

فاطی

۱۳۹۶/۳/۱۸
الان مثلا شما توهین نکردین ؟ غیرمستقیم داری میگی کسایی که سامسونگ میخرن بی کلاس اند این هم توهینه و دوما اپل پیج نظراتش فقط طرفدارای خودشن یا طرفدارای برندای دیگه کمن نه مثل عشق من سامسونگ که انقدر روی طرفدارای برندای دیگه تاثیر میذاره و اونارو کنجکاو میکنه که بیان تو صفحه های سامسونگ و قابلیت های گوشی های سامسونگ رو میبینن و حرصشون درمیاد و شروع به فحش دادن و توهین میکنند و طرفدارای سامسونگ عصبانی میشند و جوابشونو میدن و شما هم بهتره دست از توهین برداری اقای بی طرف معلومه چه قدر بی طرفی

noori

۱۳۹۶/۳/۱۲
گوشی گلکسیSamsong no noote8 درچه تاریخی واردبازارایران میشود

noori

۱۳۹۶/۳/۱
گوشی گلکسی samsongnoote8 درچه تاریخی واردبازار ایران میشود

noori

۱۳۹۶/۳/۱
گوشی گلکسی samsongnoote8 درچه تاریخی واردبازارایران میشود