خانهاخبار
پیکسل‌ها از آنچه تصور می‌شود در برابر آب مقاوم‌ترند

پیکسل‌ها از آنچه تصور می‌شود در برابر آب مقاوم‌ترند

درحالی که اعلام شده است Pixel و Pixel XL گوگل تنها در براب پاشش آب مقاوم هستند اما آزمایش‌های انجام شده روی آنها نشان می‌دهد مقاومتشان نسبت به آنچه تصور می‎شود بیشتر است.
۱۳۹۵/۸/۳

یکی از ناامیدترین موضوعاتی که در مورد گوشی‌های پیکسل وجود دارد ضد آب نبودن این دستگاه‌ها است. پیش از معرفی آنها خبرهایی شنیده بودیم که پیکسل‌های گوگل تنها در برابر پاشش آب مقاوم هستند. اگرچه گوگل در مراسم رونمایی از گوشی‌های جدید خود اشاره‌ای به این ویژگی نکرد، بعد از مدتی تاییدیه IP53 آنها را تایید کرد.
بی شک باتوجه به ضد آب بودن دو پرچمدار اصلی بازار (گلکسی اس 7 و آیفون 7) پیکسل‌ها در موضع ضعف قرار می‌گیرند و خریداران، با توجه به قیمت یکسان آنها، ترجیح می‌دهد دستگاهی انتخاب کند که بابت خرابی ناشی از آب خیالشان راحت‌تر باشد.
تاییدیه IP53 برای یک دستگاه در حالت تئوری به این معنی است که اگر قطرات آب به آن پاشیده شود یا مثلا باران روی آن ببارد آسیبی نمی‌بیند اما در آزمایش انجام شده در ویدئو زیر مشخص شده است که مقاومت پیکسل در برابر آب بیشتر از چیزی است که تصور می‌شود.
در این ویدئو گوشی پیکسل گوگل به مدت 30 دقیقه در یک ظرف آب قرار می‌گیرد و بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه می‌دهد. اگرچه پیکسل توانسته است از این آزمایش جا سالم به در ببرد با این حال در صورت خریدن آن بهتر است مراقب افتادن یا ریختن آن روی آن باشید.

 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

نجاری

۱۳۹۵/۸/۶
یه کم کمتر مبالغه کن.منم اچ تی سی بازم ولی تو دیگه شورشو در اوردی

MYi7

۱۳۹۵/۸/۵
همین اینکه سامسونگ هم برای خودش و هم برای بقیه قطعه تولید میکنه و بهترین گوشی هارم میسازه یعنی قدرت کامل...از فروش قطعات سود چند میلیاردی و بیشتر از سهام htc میکنه....و sink توجه داشته باش که تاثیر گذار ترین گوشی تاریخ رو ایفون انتخاب کردن

yh

۱۳۹۵/۸/۴
الان دوره زمونه این نیست که هزینه شه تا همه متعلقات یک محصول داخل کارخونه تولید بشه ... هیچ کارخونه ایی چه اسمارت فون و چه سایر محصولات صد در صد قطعاتشو خودش تولید نمیکنه بلکه سفارش میده و براش میسازن و نهایتا یا خودش مونتاژ میکنه یا در مونتاژش نظارت میکنه....عوض وقت گذاشتن واسه کارگری کردن رو تولید و طراحی محصول و سخت افزار وقت میزارن.... البته این نوع تفکر از شما ها دور از ذهن نیست... چون طرفدار بنجل ساز سبزی فروش هستین

حامد

۱۳۹۵/۸/۳
بنظرم شما هیچی از گوشی نمیدونید که درموردhtcاینطور نظر میدی!!

محمد

۱۳۹۵/۸/۳
کمپانی اشغال ساز اچ تی سی اگه راست میگه بره یه پردازنده ای یه چیزی از گوشیهاشو خودش درست کنه همه کمپانی ها رو اوردند به گوشیهای نازک اونوقت این کمپانی حلبی ساز هنوز پر چمدار یه سانت پهنا به بازار میده اگه چشمات را درست باز میکنی یه سری به یوتویوپ و اپارات بزنی میبینی طرف ۴۸ ساعت گالکسی اس ۷ اج را هم توی اب هم تو نوشابه که بدتر هم هست انداخت و توی فریزر قرار داد بعداز ۴۸ ساعت به محض دراوردن گوشی از توی یخ در لحظه روشن شد اگه این حلبی بازیافتی بود همون ساعت اول به باد فنا رفته بود حتما میخوای بگی اینهم دروغه برو وقت مردم را با این حرفها تلف نکن