خانهاخبار
Oppo رسما R9s و R9s Plus را معرفی کرد

Oppo رسما R9s و R9s Plus را معرفی کرد

شرکت چینی اوپو از دو گوشی جدید به نام‌های آر 9 اس و آر 9 اس پلاس رونمایی کرد که مدل ارتقایافته گوشی‌های R9 و R9 Plus این شرکت هستند.
۱۳۹۵/۸/۲

Oppo رسما از دو گوشی جدید به نام‌های R9s و R9s Plus رونمایی کرد. این گوشی‌ها درواقع مدل ارتقایافته R9 و R9 Plus هستند که اوایل سال جاری میلادی به بازار عرضه شدند و از نظر طراحی و ظاهر بدنه کاملا یکسانند.

اصلی‌ترین قسمت بهبودیافته در R9s و R9s Plus دوربین گوشی است که از سنسور IMX398 سونی در دوربین پشت دستگاه استفاده شده. دوربین 16 مگاپیکسلی جدید هر دو گوشی به فناوری OIS و EIS مجهزند، دیافراگم f/1.7 دارند و قادرند با کیفیت 4K فیلم‌برداری کنند.

image

Oppo R9s Plus با نمایشگر 6 اینچی 1080p به همراه پردازنده اسنپ‌دراگون 653، حافظه رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی به بازار می‌آید. از سوی دیگر Oppo R9s نمایشگر 5.5 اینچی 1080p دارد، به پردازنده اسنپ‌دراگون 625 مجهز است و از 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3010 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

هر دو این گوشی‌ها سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو با رابط کاربری Color OS 3.0 را روی خود نصب دارند و با فناوری شارژ سریع اختصاصی VOOC اوپو می‌توان در عرض 5 دقیقه باتری آنها را برای استفاده 2 ساعته شارژ کرد.

R9s و R9s Plus از اواخر ماه اکتبر به ترتیب با قیمتی حدود 415 و 519 دلار در رنگ‌های سیاه، طلایی و رز گلد به بازار عرضه می‎شوند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

sattar

۱۳۹۵/۱۲/۱۹
من یه روز کامل باهاش کار کردم البته از مالزی برام اوردن و نمیدونم هنوز وارد بازار شده یا نه . سرعتش فوق العادس و حتی شاید از ای او اس سریعتر .کیفیت صفحش عالی بود بدون اغراق . فقط خیلی سعی کرده مشابه ایفون باشه ، هم از نظر ظاهری هم از نظر محیط کاربری. یعنی تنظیماتش کاملا ای او اس ، منو مثل ایفون هست یعنی مثل سامسونگ منو جدا نیست که من این رو نپسندیدم چون با اینکه سعی کرده بودن شبیه ایفون باشه ولی خیلی زننده بود و شباهتی نداشت. خیلی روون بود .کیفیت دوربینش فوق العاده هستش و بازم رابط کاربریش مثل ایفون بود ! ولی باتوجه به قیمت بالاش گزینه هایی بهتری ازش هست . بعید بدونم زیر یک و هشتصد باشه چون برای من حدودای 600 دلار اب خورد

سونی

۱۳۹۵/۸/۲
خوبه دور رقابت هست بین شرکتهای چینی به نوبه خودش خوبه ...ولی آخه این چه اسمیه ...والا

ali as

۱۳۹۵/۸/۲
شکل و شمایلش که به ایفون 6 نزدیکه اما با این سخت افزاری که داره گوشی عالی به نظر میاد و قیمت نسبتا خوبی هم داره , اگر کیفیت هم داشته باشه خوبه که بعید به نظر میرسه...

Kamran

۱۳۹۵/۸/۲
این همه میگفتن اوپو ارزونه این بود والو همون هواوی از همش بهتره.

Kishmish

۱۳۹۵/۸/۲
519 دلار!!!!!!!!?
چینی؟!!!!!
مشخصات با c9 سامسونگ یکیه!!!