خانهاخبار
نتیجه نظرسنجی: فروش کم در انتظار پیکسل‌های گوگل

نتیجه نظرسنجی: فروش کم در انتظار پیکسل‌های گوگل

اگرچه پیکسل‌های گوگل مشخصات سخت‌افزاری عالی دارند، به نظر می‌رسد قیمت بالای آنها بسیاری از کاربران را از خریدشان منصرف می‌کند.
۱۳۹۵/۸/۲

چندی پیش گوگل از گوشی‌های جدیدش با نام پیکسل و پیکسل ایکس‌ال رونمایی کرد؛ گوشی‌هایی که یک تفاوت اساسی با نکسوس‌های این شرکت دارند: طراحی این گوشی‌ها از ابتدا تا انتها به عهده گوگل بوده است. به همین خاطر است که تنها نشان گوگل روی این محصولات دیده می‌شود.

حالا یکی دو روزی است که این گوشی‌ها روانه بازار شده‌اند؛ گوشی‌هایی که انتظار می‌رود در کشور ما فروش خوبی نداشته باشند. در روزهای گذشته از کاربران جی‌اس‌ام در مورد خرید گوشی‌های پیکسل گوگل سوال کردیم. در نتایج حاصل شده از این نظرسنجی اکثریت کاربران فروش خوبی برای این گوشی‌ها متصور نیستند.

image

همانطور که در نتایج مشاهده می‌کنید حدود 34 درصد کاربران فروش خوبی برای این دو گوشی پیش‌بینی کرده‌اند و سایر کاربران (66 درصد) امیدی به فروش بالای این گوشی‌ها ندارند.

کاربران یکی از دلایل اصلی فروش نرفتن پیکسل و پیکسل ایکس‌ال را قیمت بالای آنها می‌دانند؛ قیمتی که این گوشی را هم‌رده آیفون‌های اپل قرار داده است. اگرچه افراد بسیاری حاضرند برای پرچمداران اپل چنین پولی پرداخت کنند، به نظر نمی‌رسد طرفداران گوشی‌های اندرویدی برای پیکسل‌های گوگل چنین هزینه‌ای بپردازند.

بدون شک مشخصات سخت‌افزاری پیکسل‌ها در کنار اندروید خالص گوگل تجربه‌ای خاص و متفاوت برای کاربران به همراه دارد، اما باید دید گوگل نیز قیمت این محصولات را برای جلب نظر اندرویدی‌ها کاهش می‌دهد یا خیر.

تنها چند روز از عرضه این گوشی‌ها می‌گذرد و نمی‌توان به‌طور قطعی در مورد فروش آنها اظهار نظر کرد. به هر حال فعلا باید منتظر بمانیم تا اولین آمار و ارقام مربوط به فروش پرچمداران جدید گوگل از سوی این شرکت اعلام شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (34 نظر)

الیاس

۱۳۹۵/۸/۱۲
لذت بردم واقعا از کامنتت

sink

۱۳۹۵/۸/۳
عالی گفتی .
خیلی ها توی ایران کلا نمیدونن پیکسل یا حتی گوگل چیه . نمیدونن اندروید ساخت گوگله . بخدا ۴۰ درصد کاربرای سامسونگ فکر میکنن اندروید‌ رو سامسونگ ساخته :/ اینو دیدم به چشم :/ بر اساس خاطراتشون از ایفون و سامی و امثالهم نظر میدن ....
ولی با این حال ، شخصا انتظار نداشتم ۳۳ درصد طرفدار داشته باشه . من فکر‌ میکردم زیر۱۰ درصد بهش رای بدن . واقعا امیدوار شدم. یعنی دقیقا یک سوم مردم ، با اینکه پیکسل یک گوشی تقریبا گرون هست ، طرفدارش هستن اونم توی ایران .

Amir446

۱۳۹۵/۸/۳
نمیدونم چه فکری پیش خودش کرده این شرکت ..قیمتش خیلی بیخوده .کیفیت سخت افزاری آنچنانی هم نداره که خیلی خاص باشه

MYi7

۱۳۹۵/۸/۳
نوت7 ترکیده موفق تر از پیکسله باز

سینا

۱۳۹۵/۸/۳
داداش اولا فقط ساخت مربوط به htc بوده طراحی و معماری و هرچی فکرشو بکنی مربوط به خوده گوگله
درباره htc هم تا جایی که همه می دونن طراحی هاش عالیه همون اس6 ایفون رو با m7 مقایسه کن دوربین دوگانه و استفاده از پورت usb-c برا هندزفری بدنه فلزی اولین مودم 4g و ... رو نگاه نکردی فقط ی بدنه فلزی دیدی مشکل ما ایرانیا همینه از چیزی اطلاع نداریم فقط چیزی ک ازش خوشمون نمیاد می کوبیم اونم غیر منطقی
والا منم هرچی ست از اس7 و 10 دیدم برتری 10 ب وضوح دیده می شد مولتی تسنکیگ صدا مقاومت بدنه و صفحه باتری و ... نمی دونم چ ویدویی می گی شما همین حرفو می زنم 10 یک مورد اتیش گرفتن نداشته تا الان ولس اس7 و بدتر از اون نوت7 .
حالا من نمی دونم نقد شما مربوط ب htc هست که فقط سازنده بوده نه بیشتر نه طراح نه تصمیم گیرنده
در اخر بگم بهت فروش بیشتر مربوط به تبلیغاته امار نوت7 هنوز بالاس تو فروش ولی معلوم شد اشغالترین گوشی تا الانه ولی ملت رفتن خریدن چون تبلیغات سامسونگ زیاده
بازم می گم طراحیشم حتی خود گوگل انجام داده
ولی اتفاقا htc ساختشو ب عهده گرفته نکته مثبته چون تا الان جز امن ترین گوشی های بازاره htc نه ترکیده نه عیب و ایرادی داشته مخصوصا 10
(درباره زردی والا تا جایی ک همه می دونن تو صفحه ایفون این مشکل هست و تا جایی ک معلوم شده صفحه امولد سامسونگ رنگ های کاملا قرمز فیروزه ایی نارنجی و چن رنگ دیگه رو نمی تونه درست نمایش بده حتی دوربینش رنگ کاملا قرمز رو مشکل داره فیلم مقایسه اس6 htc 10 نکسوس هواوی و الجی هست که باهم مقایسشون کردن لطفا اول خوب اطلاعاتتون رو ببرین بالا بعد اظهار نظر کنین