خانهاخبار
تماشا کنید: تست دوام گوشی پیکسل گوگل

تماشا کنید: تست دوام گوشی پیکسل گوگل

اگرچه گوشی‌های پیکسل گوگل قیمت بالایی دارند، از قطعات و کیفیت ساخت خوبی برخوردارند. در ادامه مطلب می‌توانید تست دوام و مقاومت انجام‌شده روی این گوشی را مشاهده کنید.
۱۳۹۵/۸/۱

Pixel و Pixel XL اولین گوشی‌های هوشمند ساخت گوگل هستند که علاوه بر نرم‌افزار، سخت‌افزار آنها نیز زیر نظر این شرکت تولید شده است. برخلاف نکسوس‌های گوگل، که معمولا قیمت مناسبی داشتند، پیکسل‌ها بسیار گران‌اند و البته از قطعات و کیفیت بالایی برخوردارند.

هر بار که پرچمدار جدیدی وارد بازار می‎شود سعی می‌کنیم ویدئوی تست دوام و مقاومت آن را در جی‌اس‌ام منتشر کنیم. تست‌های انجام شده در این ویدئوها بسیار خشن و بیشتر شبیه شکنجه‌اند! البته ممکن است هیچ‌گاه چنین بلاهایی سر گوشی ما نیاید، اما حداکثر فشاری را به ما نشان می‌دهد که یک گوشی می‌تواند تحمل کند.

در ویدئوی زیر گوشی Pixel گوگل را مشاهده می‌کنید که تست‌های همیشگی خراشیدن، سوزاندن و خم کردن روی آن انجام شده است. نتیجه این آزمایش‌ها نشان می‌دهد پیکسل گوگل کیفیت ساخت خوبی دارد، اما با این حال نمی‌شود آن را از این نظر بهترین به حساب آورد. نظر شما در این‌باره چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

sink

۱۳۹۵/۸/۱
چه رنگ جیغی :))
مشکی خوبه یا آبی؟ مشکی لایک کنید ، آبی دیسلایک کنید -__- ببینم نظر شما چیه :/

ali as

۱۳۹۵/۸/۱
به htc10 نمیرسه...

Ebif_GSM

۱۳۹۵/۸/۱
از دستت بیفته بدتر از گردو شکستنه برادر من !

مهمان

۱۳۹۵/۸/۱
تست مقاومت تلفن همراه اين روش نيست.شركتهاى مطرح خودرو ساز همچين تستهايى رو با خودرو انجام نميدن كه اين شخص با تلفن همراه انجام ميده!تصور كنيد شركت مرسدس بنز يا بى ام دبليو با كاتر موكت تست مقاومت داشبورد و فرمان انجام بدن!يا اينكه روى رنگ بدنه خودرو با كاتر موكت طراحى بيرونى خانه انجام بدن.

Kamran

۱۳۹۵/۸/۱
خوشبحالشون،ایقد پول دارن که نمیدونن چیکار کنن!!!