خانهاخبار
چگونه مدل مودم را در آیفون 7 تشخیص بدهیم؟

چگونه مدل مودم را در آیفون 7 تشخیص بدهیم؟

شرکت اپل در تولید دستگاه‌های iPhone 7 و iPhone 7 Plus از دو شرکت اینتل و کوالکام برای ساخت مودم‌های LTE کمک گرفته است که تفاوتی جزئی در سرعت دارند. با این راهنمایی می‌توانید از شرکت سازنده مودم گوشی خود مطلع شوید.
۱۳۹۵/۸/۱

بعد از عرضه عمومی گوشی‌های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، مشخص شد که تمامی مدل‌های عرضه شده کاملا از لحاظ اجزا مشابه نیستند. هرچند این تفاوت چندان بزرگ و دارای اهمیت نیست، بهتر است خریداران از جزئیات محصولی که تهیه می‌کنند آگاه باشند.

شرکت اپل در تولید دستگاه‌های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس از دو شرکت اینتل و کوالکام برای ساخت مودم‌های LTE کمک گرفته است و حالا بعد از بررسی مشخص شده که مودم LTE ساخت کوالکام سرعت عملکرد بالاتری نسبت به نمونه اینتلی دارد.

مودم‌های ساخت شرکت کوالکام از دو شبکه GSM و CDMA همزمان پشتیبانی می‌کنند و مودم‌های ساخت اینتل تنها شبکه GSM را پوشش می‌دهند. اگر برای شما هم جالب است بدانید مودم گوشی شما از کدام مدل استفاده می‌کند، ادامه مطلب را دنبال کنید.

برای این که از شرکت سازنده مودم گوشی‌ خود مطمئن شوید می‌توانید شماره مدل گوشی آیفون ۷ یا آیفون ۷ پلاس خود را بررسی کنید. برای انجام این کار به قسمت تنظیمات و سپس General Settings بروید.

image

گزینه About را انتخاب کنید.

image

به سمت پایین اسکرول کنید و Legal را انتخاب کنید.

image

گزینه Regulatory را انتخاب کنید.

image

حالا در بالای صفحه می‌توانید شماره مدل گوشی خود را ببینید. اگر شماره مدل ساخت گوشی شما A1660 یا A1661 بود، شما از مودم‌های سریع‌تر ساخت کوالکام استفاده می‌کنید و اگر شماره مدل ساخت گوشی شما A1778 یا A1784 بود، مودم LTE گوشی شما ساخت شرکت اینتل است.

البته این تفاوت عملکرد را نمی‌توانید به راحتی و با چشم ببینید؛ مخصوصا اگر از اینترنت پرسرعت داخلی استفاده می‌کنید، نیاز به هیچ نگرانی‌ای در این مورد نیست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (26 نظر)

Hadi

۱۴۰۱/۱/۱
شما داشتین راضی هستین؟؟

محمد

۱۳۹۸/۸/۱۵
سلام من میخوام آیفون 7 بگیرم
بعضی از جاها به این اشاره دارن ک مدل a1660 بعد یه مدت مشکل بیس باند پیدا میکنه
حالا میخوام بدونم ک آیا مدل a1661 هم همین مشکل رو داره؟
تورو خدا زودتر جواب بدین?
مرسی❤

Queen0100

۱۳۹۸/۶/۱۹
آیفون7مدلA1779اصله؟یانه؟

Queen0100

۱۳۹۸/۶/۱۹
سلام گوشی من آیفون 7پشت گوشی زده A1779

marjan

۱۳۹۸/۵/۱
ممنون من چند ساعت بود ک داشتم دنبال این اطلاعات میگشتم و اینجا پیدا کردم
حالا اینا قطعیه!؟؟ این قسمت از گوشی رو نمیتونن دست کاری کنن؟؟