خانهاخبار
نتایج بنچمارک BlackBerry Mercury فاش شد

نتایج بنچمارک BlackBerry Mercury فاش شد

طرفداران بلک بری باید خود را آماده آشنایی با گوشی جدید اندرویدی این شرکت کنند؛ گوشی هوشمندی که بار دیگر مجهز به کیبورد فیزیکی اختصاصی این شرکت خواهد بود.
۱۳۹۵/۷/۲۸

اگر شایعات پیرامون بلک‌بری را مرور کنیم، به اخباری می‌رسیم که از معرفی 3 گوشی جدید اندرویدی خبر داده بودند. تاکنون دوتا از این گوشی‌ها به نام‌های DTEK50 و DTEK60 معرفی شده‌اند که هر دو را شرکت Alcatel/TCL برای بلک‌بری ساخته است و هیچ‌کدام از آنها به کیبورد فیزیکی بلک‌بری مجهز نیست.

شایعات جدید از آمدن سومین گوشی پیش‌بینی‌شده خبر می‌دهند؛ گوشی‌ای که برخلاف قبلی‌ها از کیبورد فیزیکی بلک‌بری استفاده می‌کند و انتظار داریم در سه ماهه اول 2017 شاهد رونمایی از آن باشیم.

Mercury اسم رمز این گوشی اندرویدی جدید است که با شماره مدل BBB100-1 شناخته می‌‎شود. از نتایج بنچمارک Geekbench آن اینطور برمی‌آید که Mercury از پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 2 گیگاهرتز، 3 گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید 7 استفاده می‌کند. همچنین گفته می‌شود نمایشگر دستگاه 4.5 اینچی است و دوربین‌های اصلی و سلفی آن به ترتیب 18 و 8 مگاپیکسل کیفیت دارند.

هنوز از شکل و فرم احتمالی این دستگاه اطلاعی نداریم و نمی‌دانیم که Mercury را نیز، همچون دو گوشی قبلی، شرکت TCL می‌سازد یا خیر. با این حال امیدواریم طی هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از این محصول به دست آوریم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

راجون روندو

۱۳۹۵/۸/۲۲
ایشالا به اون چیزی که حقشه برسه بلک بری واقعا جذابن گوشیاش

h.seyedi

۱۳۹۵/۸/۱
بله معرفی شده و تو همین ماه وارد بازار جهانی میشه

شورش

۱۳۹۵/۷/۲۹
اقا لطفا راهنمایی کنید گوشی dtek60معرفی شده ؟؟یعنی چی خب که ی وارد بازار میشه چرا ی اطلاع دقیق نمیذارید خب ی بار میگید احتما یازده اکتبر یه بار میگید هفده اکتبر خب لطفا راهنمایی کنید

حسين باختر اصل

۱۳۹۵/۷/۲۹
بهتر از سامسونگه

amir

۱۳۹۵/۷/۲۸
من كاری ب این دوستمون ندارم.
اما حق سایت نسبت ب بلك بری كم لطف داره.
بلك بری رو ب چشم برندهایی مثل acer و ZTE و philips میبنه.
اما بلك بری خیلی فرق داره.
یكی از دلایلش هم احتمال محدودیت ها در ایران.
اما بازم دلیل بر عدم توجه بر این برند خاص نمیشه.
اپل هم محدودیت های بعضا مشابه داره.
دیگه هرچی صلاح...