خانهاخبار
Z11 mini S نوبیا رسما معرفی شد

Z11 mini S نوبیا رسما معرفی شد

نوبیا از گوشی جدید زد 11 مینی اس پرده برداشت که 4 گیگابایت حافظه رم و دوربین 23 مگاپیکسلی دارد، اما قیمتش بسیار مقرون به صرفه است.
۱۳۹۵/۷/۲۷

Nubia، که به عنوان زیر برند شرکت ZTE فعالیت می‌کند، از گوشی جدیدی با نام Z11 mini S پرده برداشت. این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپ‌دراگون 625 با 8 هسته 2 گیگاهرتزی استفاده می‌کند و مجهز به نمایشگر 5.2 اینچی با کیفیت Full HD است.

حافظه رم Nubia Z11 mini S چهار گیگابایت است و در دو مدل 64 و 128 گیگابایتی به بازار عرضه می‎شود. در بخش دوربین این گوشی یک دوربین 23 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو خود دارد. ظرفیت باتری آن 3000 میلی‌آمپرساعت است و از شبکه 4G و دو سیمکارت پشتیبانی می‌کند.

image

این گوشی فلزی 7.6 میلی‌متر ضخامت و 158 گرم وزن دارد. سیستم عامل اندروید مارشمالو روی آن نصب شده است و از رابط کاربری Nubia UI 4.0 بهره می‌برد.

فروش Nubia Z11 mini S از 25 اکتبر در چین آغاز می‌شود. نسخه 64 گیگابایتی این گوشی جدید حدود 220 دلار و مدل 128 گیگابیتی‌اش حدود 280 دلار به فروش خواهد رسید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

سجاد

۱۳۹۵/۷/۲۸
چقدم زحمت کشیده..همون هواوی بی مصرف در قالب فول کپی اپل..خسته نباشی دلاووررر..خداقووت پهلووواااننننننن

ardi

۱۳۹۵/۷/۲۷
na vaghan chera in chinia chizi jooz copy kardan balad nistan? aslan khodeshon yeee zareeeaam ide tarahii nadaran bayad hatman az ye brand dg copy konan!!! k injam iPhone ideye tarheshon bode

ali as

۱۳۹۵/۷/۲۷
برندهایی مثل نوبیا مثل اوپو یا مثلا شیائومی یا هواوی خیلی قشنگ دارن کار می کنن و محصولاتشون رو ارتقاع میدن وبا کیفت هم هستن و مهم تر اینکه قیمت های عالی دارن که اگر همین تلفن هارو اپل یا سامسونگ تولید کنن زیر 700 دلار نمیفروشن ...

pouya

۱۳۹۵/۷/۲۷
کی گفته؟ این گوشی در حد c5 سامسونگ که قیمتش 320 دلاره

saeid

۱۳۹۵/۷/۲۷
بچها من واقعا میخوام این گوشی را بگیرم.
کسی میدونه چطوری پیداش کنم ایا فروشنده ای چیزی بلدین.
ضمنا تهران هستم