خانهاخبار
ویژگی Always on Display نوت 7 به گلکسی اس 7 ارث رسید

ویژگی Always on Display نوت 7 به گلکسی اس 7 ارث رسید

آپدیت جدیدی برای Galaxy S7 و Galaxy S7 edge منتشر شده است که ویژگی Always on Display گوشی Galaxy Note 7 را به خانواده اس 7 می‌آورد.
۱۳۹۵/۷/۲۶

حالا که خط تولید Galaxy Note7 متوقف شده است سامسونگ تصمیم گرفته تا یکی از ویژگی‌های نرم‌افزاری منحصر به فرد این گوشی را به Galaxy S7 و Galaxy S7 edge منتقل کند.

اگر از کاربران این گوشی‌ها هستید باید منتظر دریافت آپدیت نر‌م‌افزاری به شماره 1.4.02 بمانید. در این آپدیت ظاهر تقویم و ساعت دیجیتالی گوشی تغییر کرده، ضمن اینکه امکان تغییر فونت و رنگ امضای شما اضافه شده است. از این پس Always on Display نام موسیقی در حال پخش را نمایش می‌دهد و، به ادعای سامسونگ، در هر ساعت کمتر از 1 درصد شارژ باتری را مصرف می‌کند.

البته تغییرات و ویژگی‌هایی که به همراه این آپدیت به گوشی شما اضافه می‌شود خیلی بیشتر از آن است که اشاره شد. برای دریافت آپدیت 1.4.02 از منو Settings به Display و سپس Always on Display بروید. در قدم بعد وارد About Always On Display شوید و گزینه Update را انتخاب کنید.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (58 نظر)

ارشد

۱۳۹۵/۹/۲۷
من اس7 اج دارم زیادم با وای فای سروکار دارم با گوشیم زیاد ور میرم حداقل 3روز یه بار شارژ خالی میکنه

mamiza

۱۳۹۵/۹/۲۳
دوستمم 7 اج داره 24 ساعته تو شارژه گوشیش

مرجان

۱۳۹۵/۸/۳
کاش برای نوت5 هم بیاد این ظلمه!!!!! نوت باید میراثش رو به همخون خودش بده نه به سری اس!!!! همه ی فیچرهای نوت 7 باید بیاد توی نوت پنج!!!! والسلام

امین

۱۳۹۵/۸/۲
اقا خواهشن جواب بدین . این دومین باره اس ۷ اج میخرم هر دوتاشون فقط و فقط یک مشکل رو داشتن . مصرف بیش از حد باتری . روزی ۲ دفعه میزارم تو شارژ البته زیاد باهاش کار میکنم با وایفای . ولی بعضی دوستان اینجا میگن که مال ما ۲ روز شارژ نمیکنیم ، ایا واقعا اینجوریه؟ ایا لازم به شارژ اولیه بود؟

S7e

۱۳۹۵/۸/۱
آها پیدا کردم برا منم آپدیت شد