خانهاخبار
با از کار افتادن دکمه خانه آیفون 7 چه پیش می‌آید؟

با از کار افتادن دکمه خانه آیفون 7 چه پیش می‌آید؟

دکمه خانه آیفون یکی از پراستفاده‌ترین قطعات این گوشی است که کاربران در طول روز از آن استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید بدانید در صورت خراب شدن این دکمه چه راه حلی پیش روی شما قرار دارد ادامه مطلب را مطالعه کنید.
۱۳۹۵/۷/۲۵

یکی از تغییراتی که اپل در آیفون‌ 7 و آیفون 7 پلاس ایجاد کرد حذف قابلیت فشاری دکمه Home آنها و تبدیل کردنش به دکمه‌ای لمسی بود. این دکمه یکی از اصلی‌ترین قطعات آیفون است که کاربران در طول روز به دفعات آن را لمس می‌کنند و به همین دلیل امکان خراب شدنش زیاد است.

اپل ترتیبی اتخاذ کرده است که اگر دکمه خانه آیفون 7 از کار بیفتد باز هم کاربران قادر باشند از گوشی خود استفاده کنند. در چنین شرایطی پیغام The Home Button May Need Service روی صفحه نقش خواهد بست و به شما هشدار داده می‎شود که گوشی نیاز به تعمیر دارد. در همین حال یک دایره سفید رنگ تو پُر در پایین صفحه مشاهده می‌کنید که نقش دکمه Home را ایفا می‌کند و تا درست شدن دکمه خانه می‌توانید از آن به عنوان جایگزین استفاده کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

mhmd

۱۳۹۵/۸/۱۸
dari eshteba mizani !!! \:

غزاله

۱۳۹۵/۸/۹
سلام من 6s داشتم ال سی دی عوض کردم گوشی سالم شد بعد 2 ماه افتاد توی اب خاموش شد بردم واس تعمیر الان برد گوشیمو ذوب کردن اما گوشی روشن میشه نورم داره شارژم میگیره اما lcd tocham کار نمیکنه امکان تعمیرش هست؟اگه هست چطوریه؟

یونس

۱۳۹۵/۸/۷
اهههههههههه بعد 2 ساااال منتظر بودم ایفون 7 بیاد که ضد آبم بشه حالا همه انتظاراتمو براورده کرده این مشکل شد یکی از معایب خیلی ناجورش امیدوارم یه فکری برداره من دیگه نمیتونم منتظر بمونم تا سال دیگه که 7s بیاد

فرشاد

۱۳۹۵/۸/۵
چشم بسته غيب گفتي

hadi

۱۳۹۵/۷/۳۰
اقای امیر حسین:(برو گوشی برندهای دیگه مثل سونی و سامسونگ و ببین)در مورد سونی که حرفی نمیتونم بزنم چون خودم قبول دارمش ولی سامسونگ که اسمارت بمب درست کرد داد دسته مشریاش رو کجای دلم بزارم که میگی گوشیاش دکمشون خراب نمیشه عاره دکمش خراب نمیشه ولی کل گوشی تو دستت منفجر میشه