خانهاخبار
عکس Galaxy C9 سامسونگ از TENAA لو رفت

عکس Galaxy C9 سامسونگ از TENAA لو رفت

پس از فاش شدن مشخصات گوشی جدید سامسونگ، گلکسی سی 9، حالا عکس این گوشی نیز فاش شده و برخی مشخصات لو رفته آن بار دیگر تایید شده است.
۱۳۹۵/۷/۲۴

به نظر می‌رسد سامسونگ با شتاب در راه تولید گوشی‌های جدید سری C خود قدم برمی‌دارد. همانطور که می‌دانید سری C با گوشی گلکسی سی5 شروع به کار کرد و پس از آن نیز سی7 تولید شد، اما این گوشی‌ها در حال حاضر تنها به بازار چین اختصاص دارند و برای سایر بازارها عرضه نشده‌اند.

تاکنون شایعاتی در مورد گلکسی سی9 شنیده شده و می‌دانیم که سامسونگ در حال کار کردن روی گوشی رده‌بالایی از سری سی است. با ورود این گوشی به هند برای آزمایش و همچنین مشاهده آن در بنچمارک GeekBench به برخی از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی دست پیدا کرده‌ایم.

حالا این گوشی، Galaxy C9 با شماره مدل SM-C9000 از رگلاتوری چین، TENAA، مجوز گرفته است. درنتیجه علاوه بر برخی مشخصات، به عکس‌هایی از این محصول نیز دسترسی داریم.

image
image

همانطور که انتظار می‌رود طراحی این دستگاه شبیه به دیگر اعضای خانوده گلکسی سی است. مشخصات این گوشی کمی با آنچه پیش‌تر شنیده بودیم تفاوت دارد. طبق اطلاعات به دست آمده، این دستگاه نمایشگر 6 اینچی Full HD از نوع سوپر آمولد دارد؛ یعنی نمایشگری که کمی از نمایشگر C7 بزرگتر است. البته در وبسایت هندی Zauba نمایشگر این گوشی 5.7 اینچی ذکر شده بود که به نظر می‌رسد اشتباه است.

image
image

اطلاعات به دست آمده از TENAA سایر مشخصات گوشی را نیز تایید می کند:

  • تراشه اسنپدراگون 652 کوالکام
  • 6 گیگابایت رم
  • 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا
  • دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی
  • پشتیبانی از 4G LTE
  • سنسور اثر انگشت
  • باتری 4000 میلی آمپر ساعتی
  • ابعاد 162.9 در 80.7 در 6.9 میلی‌متری
  • وزن 185 گرمی

این گوشی احتمالا در ماه اکتبر تا نوامبر عرضه می‌شود و نیازی به صبر زیاد برای آن نیست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (37 نظر)

Keyhan

۱۳۹۵/۸/۲
شما دیس لایک کنید اما حقیقت تلخه. ابروریزیه نوت ٧ رو در جریانم. لابد تو تیران سوار هواپیما نشدین که نمیدونین. الان اس ٧ داره راه برادر بزرگشو پیش میره و هشدارش تو هواپیماها هست

VvV

۱۳۹۵/۷/۲۶
سونی باز ??
مگه شماها منقرض نشده بودید

MYi7

۱۳۹۵/۷/۲۶
طرفدار سامسونگه که نوت7 رو خار و خوار کرده کرده تو چشم همه؟....ولی از سوددهی و موفقت های سامسونگ حرفی نمیزنه...میگه نوت7 سامسونگو بدبخت کرد ولی نمیگه سامسونگ با وجود ضربه ای که خورده خودشو حفظ کرده

yh

۱۳۹۵/۷/۲۶
اولا که سامسونگ نو آوری نداشته و نداره و نخواهد داشت... در ثانی رقابت که فقط نباید بر سر نو آوری و یا کمیت باشه.... رقابت کیفی از همشون مهمتره...گوشیاش حتی شاتل فضایی دیسکاوری هم باشند ولی کیفیت نداشته باشن مفت نمی ارزن... بهتره اون کمپانیهایی که فکر و ذهنشون جیب مردمه تا رضایت مردم برن کنار یا اصلاح بشن

hamid

۱۳۹۵/۷/۲۶
خب اینجوری باشه که اپل فقط تو رنگ فرق داره شما ۱سال فقط منتظر رنگهای جدیدش میشی نه ظاهر جدیدش بقیش که همش یکیه