خانهاخبار
رئیس بخش موبایل سامسونگ از مشتریان عذرخواهی کرد

رئیس بخش موبایل سامسونگ از مشتریان عذرخواهی کرد

در پی جمع‌آوری دوباره گوشی‌های گلکسی نوت 7 از بازار، رئیس بخش موبایل سامسونگ از مشتریان این شرکت عذرخواهی کرد و قول داد کاری کند که اعتماد آنها به محصولات سامسونگ دوباره جلب شود.
۱۳۹۵/۷/۲۴

هرچه هفتمین پرچمدار خانواده گلکسی اس موفق از آب درآمد، Galaxy Note7 ستاره‌ای بود که عمر کوتاهی داشت. مشکل گسترده فبلت جدید سامسونگ و دو فراخوان پیاپی برای تعویض آن، علاوه بر ضرر مالی، فشار زیادی از سوی مشتریان و سرمایه‌گذاران به این شرکت بزرگ وارد کرد.

سری Galaxy Note، که همیشه یکی از بهترین گوشی‌های بازار شناخته می‎شد، ممکن است دیگر تولیدش ادامه پیدا نکند و با پایانی تلخ به خاطره‌ها سپرده شود.

image

درحالی که هنوز علت اصلی آتش گرفتن گوشی‌های Galaxy Note7 دقیقا مشخص نشده، رئیس بخش موبایل سامسونگ در برابر رسانه‌ها قرار گرفت و بابت همه مشکلاتی که این گوشی مسببش بوده است از مشتریان عذرخواهی کرد. Dong-Jin Koh قول داده است برای جلب دوباره اعتماد مشتریان هر کاری از توانش بربیاید انجام می‌دهد تا آنها بدون هیچ نگرانی بتوانند از محصولات سامسونگ استفاده کنند.

نتایج یک نظرسنجی، که از سوی وب‌سایت Branding Brand منتشر شده است، نشان می‌دهد 40 درصد مشتریان کنونی سامسونگ دیگر قصد خرید گوشی‌های این شرکت را ندارند.

همچنین شایعاتی در مورد احتمال برکناری Dong-Jin Koh از سمت ریاست بخش موبایل سامسونگ به گوش می‌رسد. او یک سال پیش جانشین جی‌کی شین شد، اما با لطمه‌ای که گلکسی نوت7 به اعتبار سامسونگ زده است شاید خیلی زود شخص دیگری جایش را بگیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (41 نظر)

کاظم تقوی

۱۳۹۵/۷/۲۵
گوشی s7با گارانتی ماکروتل خریدم متاسفانه گوشی خوبی نیست از s4 داشتم تا الان s۷چند روز بعد از خرید مدام هنگ میکرد تا امروز که همه تنطیمات رو به کارخانه برگردوندم بازم درست نشد و مدام خاموش روشن هنگ خداحافظ کسی میتونه کمک کنه یا واقعا باید باهاش خداحافظی کرد

سونی

۱۳۹۵/۷/۲۵
فکر کنم شما میخواستی تو بخش آشپزی نظر بده اشتباه دادی داداش

راد

۱۳۹۵/۷/۲۵
باز اینکه جون کسیو نگرفت ولی میگن تو یه کشور پژو هاشون سوخت جون کلی آدمم گرفت رئیس شرکت عذرخواهی نکرد هیچ از کارش اخراجم نشد بازم هیچ پاداشای میلیونیم گرفته.

MYi7

۱۳۹۵/۷/۲۵
فرهنگ و شعورشو داشت که بیاد با اون عظمت جلو همه خم شه و معذرت بخواد...تا اینکه به روی خودش نیاره....ای yhی که میگی رئیس بخش موبایل سامسونگ مارو ... فرض کرده،خودت بقیه رو چی فرض میکنی که میای عقده هاتو خالی میکنی؟

رحیم

۱۳۹۵/۷/۲۵
فکر و شعورت در همین حده دیگه اگه میتونی توام با سبزی فروشی شرو کن به اینجا برس. یه جوری حرف میزنی انگار اپل ماله باباته و استیو جابز با مشورته تو به اینجا رسونده اپلو.