خانهاخبار
تلاش سامسونگ برای جبران خسارت سنگین گلکسی نوت 7

تلاش سامسونگ برای جبران خسارت سنگین گلکسی نوت 7

شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است برای جبران خسارت‌های ناشی از شکست گلکسی نوت 7 به سراغ فروش بیشتر گوشی‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge برود که هنوز هم جزو قدرتمند‌ترین گوشی‌های بازارند.
۱۳۹۵/۷/۲۲

بعد از معرفی گلکسی نوت۷ در مرداد ماه با آن ظاهر زیبا و مشخصات وسوسه‌‌برانگیز، با توجه به پیش‌فروش این گوشی، اکثر افراد پیش‌بینی می‌کردند که میزان فروش این گوشی چندین رکورد فروش را جابجا خواهد کرد و حداقل میزان فروشش از اجداد خود بالاتر خواهد رفت. اما ناگهان صدای یک انفجار سامسونگ را از این رویای شیرین بیدار کرد. سامسونگ هنوز هوشیار نشده بود که چندین انفجار پشت سر هم سقف آرزوهایش را به طور کامل خراب کرد. میزان انفجارها و خسارت‌های به بار آمده به حدی زیاد شد که سامسونگ را مجبور به فراخوان جمع‌آوری کرد. سامسونگ گوشی‌های سری اول تولید خود را جمع‌آوری می‌کرد و نسخه‌های جدید‌تری به جای آن‌ها به فروش می‌رساند، تا اینکه انفجارهای پیاپی سری جدید، تیر خلاص را بر پیکر بی‌جان گلکسی نوت۷ زد و سامسونگ رسما جمع‌آوری و عدم فروش گوشی گلکسی نوت۷ را اعلام کرد.

image

با اینکه فروش گلکسی نوت۷ می‌توانست میزان سود‌دهی شرکت سامسونگ را تا حد زیادی بالا ببرد، این اتفاق بی‌سابقه باعث خسارتی سنگین و میلیون دلاری برای این شرکت کره‌ای شد. سامسونگ اما تصمیم گرفته تا از این گرداب و بحران به هر روشی که شده نجات پیدا کند و حالا برای جبران این خسارت دست به دامان پرچمداران سری Galaxy S خود شده است. گوشی‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge هنوز هم جزو قدرتمند‌ترین گوشی‌های بازارند و بجز موارد جزئی و قلم لمسی تفاوت چشمگیری با گلکسی نوت۷ ندارند. سامسونگ با تزریق بودجه تبلیغاتی و بسته‌های پیشنهادی برای این دو گوشی قصد دارد با فروش بیشتر آنها بخشی از خسارت سنگین خود را جبران کند. در کنار این دو گوشی، سامسونگ برنامه ویژه‌ای برای فروش گوشی‌های میان‌رده خود مانند Galaxy A8‌ تدارک دیده است.

با توجه به محبوبیت و قدرت گوشی‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge و تایید این خبر از سمت سامسونگ که تا اسفند ماه خبری از Galaxy S8 نیست، احتمال دارد که طرفداران این شرکت کره‌ای باز هم نسبت به خرید این گوشی‌ها ترغیب شوند. پیش‌بینی شما چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (80 نظر)

sink

۱۳۹۵/۹/۳۰
تو شهر ما هم برای نصب کردن تلگرام و واتساپ و اینستاگرام روی آیفون ، ۳۰۰ تومن میگیرن
جالبه ۸۰ درصد خریداران آیفون این پیشنهاد فوق العاده مفت‌ رو قبول میکنن :/

mehdiii

۱۳۹۵/۸/۸
اقا حالا شما بیا بگو سامسونگ فلان سامسونگ بهمان... درسته خراب کرد ولی اینقدر مرد بود که بیاد رسیدکی کنه... سامسونگ اونقدر کیفیتش بالاست که هرچی هم بکی بازم میریم سراغش... به شخصه بکم نمیتونم به غیر سامسونگ گوشی دیکه ای بکیرم دستم الانم که نوت ۵ دارم و منتظرم نوت بعدیم بیاد.. این حرفارم از رو تعصب نمیگم از رو تجربه میگم.

شیوا

۱۳۹۵/۷/۲۶
جالبه...من خودم نوت دارم...یه بار خاموش شد دیگه روشن نشد...هر جا بردمش گفتن نمیدونیم چشه. تا اینکه یه مغازه بردم گفتن مادر بردش رو عوض کنیم مشکل حله. خلاصه 400 تومن هزینه تعویض شد...فقط چون خیلی گوشیمو دوست داشتم هزینه کردم. درست شد اما سرعتش افتضاح شد...چندین بار سوکت شارژرش خراب شد...
یه مسئله دیگه هم که هست، سامسونگ درسته که خیلی user friendly تر از اپل هست گوشیاش...امااا...متاسفانه اگه یک سال از خریدش بگذره دیگه نه آپدیت اندرویدش میاد و نه لوازم جانبیش....واقعا برای من شکل ساز شده. الانم میخوام گوشی بخرم و واقعا موندم!!

مهدي

۱۳۹۵/۷/۲۵
كي گفته همچين حرفي رو من خودم به شخصه به راحتي از اپ استور هم دانلود مي كنم هم آپديت از چيزي كه خبر نداريد خواهشن نظر ندين

angely

۱۳۹۵/۷/۲۴
امید وارم هر چه زود تر نسخه نوت رو اصلاح کنن برای ما طراح ها که خیلی سود داره من خودم گوشی نوت دارم عالیه خیلی هم ازش راضیم ....نسخه جدید سامسونگ یا اپل مدل 9 مقایسه کردن که سرعتش پایینه ؟؟؟؟
چون که رزولوشون سامسونگ کفیت تصویریش بالا تره همینطور رمش..ولی اپل رمش2 رزولوشنش پایینه برای همینه سرعتش بالا تره ..و اندرویدش هم بالا تره . و سامسونگ به جای زود پرچم دار کردن گوشی تمرکز رو باز سازی نوت 7 بذاره و چیزی تولید کنه که نمونش بی نظیر باشه .........منتظر نسخه اصلاحیش هستم..