خانهاخبار
انفجار یک آیفون 6 پلاس در هنگام شارژ شدن

انفجار یک آیفون 6 پلاس در هنگام شارژ شدن

بار دیگر انفجار یک دستگاه iPhone 6 Plus این بار در هنگام شارژ شدن خبر ساز شد. صاحب این دستگاه در حوالی ساعت ۳ نیمه شب با صدای عجیب و بوی سوختگی پلاستیک از خواب بیدار شده و دود سیاهی را از آیفون خود مشاهده می‌کند.
۱۳۹۵/۷/۲۱
image

شبکه خبری ABC30 از انفجار یک دستگاه iPhone 6 Plus در هنگام شارژ شدن خبر داد. این انفجار که پنجشنبه شب هفته گذشته در کالیفرنیا رخ داد، کاملا به دستگاه آسیب رسانده و آن را غیرقابل استفاده کرده است.

دستگاه آیفون ۶ پلاس مورد اشاره به شارژر اصلی اپل متصل بوده است که صاحب این دستگاه در حوالی ساعت ۳ نیمه شب با صدای عجیب و بوی سوختگی پلاستیک از خواب بیدار شده و دود سیاهی را از آیفون خود مشاهده می‌کند.

بر اساس این گزارش این آیفون ۳ ماه خریداری شده بود و صاحب این دستگاه بعد از مراجعه به فروشگاه محلی اپل و نشان دادن عکس‌هایی از آیفون سوخته خود و تحویل دادن دستگاه آسیب دیده، از آن‌ها یک گوشی جدید دریافت کرده است. هر چند این انفجار خسارت جانی‌ای در پی نداشته است، اما میزی که گوشی بر روی آن قرار داشت، عینک و همچنین استند و نگه‌دارنده اپل واچ در اثر این اتفاق آسیب دیده‌اند.

image

در چند هفته گذشته این دومین باری است که اخبار مربوط به سوختن گوشی آیفون ۶ پلاس به گوش می‌رسد. در مورد قبلی نیز گوشی آیفون ۶ پلاس یک دانشجو در جیب او شروع به آتش گرفتن کرد. هنوز علت این اتفاقات مشخص نشده است و شرکت اپل اعلام کرده است که تا هنگام بررسی کامل گوشی‌های آسیب دیده نمی‌تواند درباره چرایی این اتفاق اظهار نظری بکند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (40 نظر)

کسری

۱۳۹۵/۹/۸
اقای محمد که میگی اچ تی سی....با ایفون 4 پرجمدارتون رو سوسک میکنم

سامان

۱۳۹۵/۷/۲۵
دقت کردین هرکی اپل داره چه قدر بد حرف میزنه؟
من فک کنم میخوان پول اضافه ای که بابت گوشی 600 دلاری ایفون 7 دادن اینجوری جبران کنن تو کامنت ها

حميد

۱۳۹۵/۷/۲۴
على آقا تو كه هنوز فرق 6s plus با 6 plus رو نميدونى نميخواد ضد اپل نظر بدى

امير

۱۳۹۵/۷/۲۴
هرچند خودم سامسونگ s6 دارم ولى اگر درست باشه بازم بعد از دو سال معلوم نيست چه بلاها كه سرش نيومده و اين اتفاق افتاده اما از سامسونگ كه گوشى تازه توليدش اينطور شد بعيد بود اميدوارم جبران بشه

MYi7

۱۳۹۵/۷/۲۳
ایفون7هم موقع فیلمبرداری ترکید