خانهاخبار
سامسونگ عرضه (Galaxy J3 (2017 را بررسی می‌کند

سامسونگ عرضه (Galaxy J3 (2017 را بررسی می‌کند

نام گوشی (Galaxy J3 (2017 با کد رمز Samsung SM-J327P اخیرا در وب‌سایت مشاهده شده است و می‌توانیم منتظر عرضه رسمی این گوشی در هفته‌های آینده باشیم.
۱۳۹۵/۷/۲۱
image

گوشی رده پایین جدید سامسونگ در حال آماده‌سازی برای ورود به بازار است. گوشی (Galaxy J3 (2017 چند ماه پیش برای اولین بار در بنچمارک‌ها و وب‌سایت‌های دریافت گواهینامه مشاهده شد، اما ظاهرا هنوز این شرکت کره‌ای برای عرضه رسمی آن آماده نشده است.

اما خبر خوب برای کسانی که منتظر یک گوشی رده پایین و با کیفیت هستند این است که ظاهرا مراحل بررسی و آماده‌سازی این گوشی در حال به اتمام رسیدن است. نام گوشی (Galaxy J3 (2017 با کد رمز Samsung SM-J327P اخیرا در وب‌سایت Zauba که مسئولیت واردات و صادرات در کشور هند را دارد مشاهده شده است و به همین دلیل می‌توانیم منتظر عرضه رسمی این گوشی در هفته‌های آینده باشیم.

در این لیست گوشی (Galaxy J3 (2017 با ارزش تقریبی ۶۸۴۳ روپیه هند (نزدیک به ۱۰۰ دلار) قیمت‌گذاری شده است. هر چند به احتمال زیاد هنگام فروش با قیمت نهایی متفاوتی روبرو شویم. از دیگر مشخصاتی که در این لیست به آن اشاره شده است این است که این گوشی از یک صفحه نمایش ۵ اینچی بهره‌مند است و طبق اطلاعاتی که از طریق رگولاتوری چینی TENAA لو رفته بود نیز می‌دانیم که این صفحه نمایش رزولوشنی معادل 720p خواهد داشت.

این گوشی جدید سامسونگ که یکی از ارزان‌ترین محصولات این شرکت محسوب می‌شود به احتمال زیاد دارای یک پردازنده ۴ هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتزی، ۲ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. در قسمت دوربین نیز انتظار یک دوربین ۸ مگاپیکسل در عقب و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را می‌توانیم از این گوشی داشته باشیم. هر چند در لیست TENAA این گوشی با سیستم عامل لالی پاپ ۵.۱.۱ ثبت شده بود، اما بعید نیست سامسونگ برای عرضه عمومی آن را با یک نسخه جدیدتر (احتمالا اندروید ۶ مارشملو) جایگزین کرده باشد.

شایعاتی نیز درباره گوشی (Galaxy J3 (2017 وجود دارد که این گوشی در کنار نسخه با صفحه نمایش 720p در بعضی بازارهای خاص با صفحه نمایش FHD و رزولوشن 1080p عرضه خواهد شد. اما برای رسمیت بخشیدن به این شایعه باید چند هفته‌ای منتظر بمانیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

sink

۱۳۹۵/۷/۲۲
اع بازم ازینا

yh

۱۳۹۵/۷/۲۲
الان مصلا صفحه HD خیلی بالاس
مخ تعطيل

ارشیا

۱۳۹۵/۷/۲۲
wow!
چه طراحی متفاوتی!از جلو که هیچ فرقی با بقیه مدل هاش نداره
از پشت هم تغییر زیادی نکرده
شاید بشه از کنارش از بقیه تشخیصش داد...
سامسونگ آخرت نواوری در طراحی

RK

۱۳۹۵/۷/۲۱
واقعاً اگه با این قیمت مناسب عرضه بشه فروش خوبی خواهد داشت با توجه به صفحه HD و ۲ گیگ رم. دوستانی که از تعداد گوشیهای تولیدی سامسونگ ایراد می گیرین یه زمانی نوکیا هم زیاد گوشی تولید میکرد...

yh

۱۳۹۵/۷/۲۱
گرند رو جا انداختی