خانهاخبار
سامسونگ رسما فروش Galaxy Note 7 را متوقف کرد

سامسونگ رسما فروش Galaxy Note 7 را متوقف کرد

در پی انتشار خبر آتش گرفتن گلکسی نوت 7‌های تعویض شده شرکت سامسونگ بار دیگر فروش فبلت جدید خود را متوقف کرد و از کاربران خواست تا برای حفظ امنیتشان گوشی خود را خاموش کنند و از آن استفاده نکنند.
۱۳۹۵/۷/۲۰

سامسونگ طی اطلاعیه‌ای از شرکای جهانی خود رسما درخواست کرد تا فروش و تعویض گوشی‌های Galaxy Note 7 را با دیگر متوقف سازند. این اطلاعیه در پی انتشار گزارشاتی مبنی بر آتش گرفتن دوباره گلکسی نوت 7 های تعویض شده صادر شده است که حداقل 6 مورد آن در هفته گذشته، و پس از شروع دوباره فروش نوت 7، حادث شده است.

سامسونگ در این اطلاعیه از همه مشتریان خود خواسته است تا فورا گلکسی نوت 7 (چه نسخه اول و چه نسخه تعویض شده) خود را خاموش کرده و از استفاده آن خودداری کنند. این شرکت همچنین از فروشگاه‌ها و اپراتورهای مخابراتی در سراسر جهان خواسته است تا برنامه تعویض Galaxy Note 7 را متوقف کنند و گوشی جدیدی به مشتریان نفروشند.

image

سامسونگ در وب‌سایت خود گفته است: این شرکت همچنان خود را متعهد به حفظ امنیت و سلامت مشتریان می‌دانند و به همین خاطر، با همکاری سازمان‌های نظارتی، تحقیقات در مورد انفجارهای اخیر را آغاز کرده است تا دلایل آن مشخص شود.

به نظر می‌رسد عدد 7، که عددی خوش یمن به حساب می‌آید، برای سامسونگ کاملا نحس بوده است. این دومین بار است که سامسونگ از زمان ورود گلکسی نوت 7 به بازار فروش آن را متوقف می‌کند و از مشتریان می‌خواهد تا گوشی خود را برای حفظ امنیتشان خاموش کنند. حال باید دید مدیران سامسونگ چه تصمیمی برای کنترل این بحران خواهند گرفت. آیا دوباره Galaxy Note 7 را به بازار می‌فرستند یا خط تولید آن را برای همیشه تعطیل می‌کنند. نظر شما در این رابطه چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (172 نظر)

R.r

۱۳۹۵/۹/۳
ایشالا که ادامه نداشته باشه
داداش وات فاز؟؟؟چته چی میگی چیکار داری؟؟؟حالت خوبه؟؟!!!!!!تا حالا ایفون دستت گرفتی که از کلاسش واس من ح میزنی؟؟ ها؟!!!!هر وقت ایفون دستت گرفتی مخصوصا6sپلاس از کیفیتش مطلع شدی شرط میبندم میای اینجا با التماس حرفاتو پس میگری البته در مورد سامی قبول دارم فقط لطفا پی ام دیگه ای در مورد ایفون نده چون این دفعه دیگه همه میزنن زیر خنده خخخخخخخ
ایفون یعنی یه موبایل واقعی!

aliveplant

۱۳۹۵/۷/۲۵
خب باطریشو باید یه جور میساخت که با فشار وارد شدن بهش مشکلی براش پیش نیاد..مگه الجی جی فلکس 2 باطریش خمیده نیست و حتی با فشار وارد شدن بهش خم و راستم میشه بدون اینکه براش مشکلی پیش بیاد..وقتی طراحی طوریه که احساس میشه به باطری از جهاتی فشار وارد میشه باید ساختار باطری روی طوری و با تکنولوژی ای بسازن که تاب و تحمل داشته باشه دیگه

Hmk

۱۳۹۵/۷/۲۳
Rk بنده نه با شما و نه با yh کاری دارم ولی قطعا میدونم شما فقط زوم کردید رو سامسونگ و چشمتون رو بستید فقط برای اینکه بگید سامسونگ بهترینه!

Hmk

۱۳۹۵/۷/۲۳
Rk عزیز بنده نگفتم که شما میگی خدای کیفیته ولی چنان حرف میزنید انگار فقط سامسونگ گوشی میزنه و منکر htc هستید فروش کمش رو هم میتونم به یه دلیلی بهتون بگم:تفکرات غلط و افراطی مردم فقط برای خرید سامسونگ!واقعا برید ببنید تا حرف گوشی میشه میرن میگن برید سامسونگ بگیرید...همین باعث شده بیشترا فقط زوم کنن رو سامسونگ ولی نمیدونن برندهای خوبی هستن که واقعا ارزش خریدشو دارن

Hmk

۱۳۹۵/۷/۲۳
Rk مشکل شما سامسونگیا تا چیزی میشه اول به htc گیر میدید!شما هم دلیل به گل نشستن نوت 7 رو بگید