خانهاخبار
تصاویری از ساعت هوشمند HTC منتشر شد

تصاویری از ساعت هوشمند HTC منتشر شد

طرفداران اچ تی سی مدت‌هاست که در انتظار ساعت هوشمند این کمپانی هستند. تصاویری از این ساعت، که با اسم کد Halfbeak شناخته می‌شود، منتشر شده و لوگوی یک برند ورزشی معروف نیز روی آن دیده می‌شود.
۱۳۹۵/۷/۱۹

کمپانی تایوانی HTC مدت‌هاست که اندیشه ساخت ساعت هوشمند را در سر می‌پروراند. شایعات و اخبار این ساعت تاکنون با نام Halfbeak در رسانه‌ها منتشر می‌شد و حالا سرانجام تصاویری از ساعت به بیرون درز پیدا کرده است.

زمان دقیق ورود این ساعت به بازار هنوز مشخص نیست و از قیمت احتمالی آن نیز سخنی به میان نیامده است. اما تصاویر این ساعت یک نکته جالب را در موردش فاش می‌کند. همان طور که می‌بینید، در پشت ساعت و همچنین جلو آن لوگوی برند ورزشی Under Armor دیده می‌شود که نشان‌دهنده همکاری این شرکت با اچ‌تی‌سی در ساخت این ساعت هوشمند است.

image

احتمالا اچ‌تی‌سی بر کنترل فعالیت‌های ورزشی توسط این ساعت بسیار تمرکز کرده و مستقیما از یک برند باسابقه ورزشی برای آن کمک گرفته است.

در این عکس‌ها سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب در پشت ساعت دیده می‌شود. همچنین صفحه نمایش آن کاملا دایره‌ای است و با سیستم عامل Android Wear عرضه می‌شود.

image
image
image
image

اینکه چرا اچ‌تی‌سی با این تاخیر طولانی قصد ورود به بازار ساعت‌های هوشمند را کرده جای سوال دارد. با وجود قدرت‌نمایی برندهایی همچون اپل و سامسونگ در این بازار، فکر می‌کنید اچ‌تی‌سی می‌تواند در فروش ساعت هوشمند موفق باشد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

purya

۱۳۹۵/۸/۱۹
HTC hamishe movafaghe too in yeki ham movafagh mishe

ramin

۱۳۹۵/۷/۲۳
بندش پاره شده ایا؟؟؟؟؟

sink

۱۳۹۵/۷/۲۱
خدایی محمد رضا حرف حق رو زد چرا انقدر دیسلایک گرفته!
مردم برند مورد علاقه و دنیای دیجیتال و جی اس ام و ادب و فرهنگ و ساعت خواب و روزای هفته و پوشک بچه و عمه و همه چی رو باهم قاطی کردن به خدا
بعد از سازمان ملل تقاضای کمک هم میکنن
یارانه رو که واریز میکنن عین چی تا ته خیابون صف میونن ،چ هل هز ار تومن پول بگیرن .
بعد میگن تمدن! تمدن مرد بخدا . شما اگر متمدن هستین پس اونایی که تمدن ندارن دیگه چی هستن

سبحان

۱۳۹۵/۷/۲۱
ههههه لایک

MYi7

۱۳۹۵/۷/۲۱
تازه اون سبزی فروش ببین چیه که فقط سرهم کنه بازم بهترین محصول میشه