خانهاخبار
سامسونگ موقتا تولید گلکسی نوت 7 را متوقف کرده است

سامسونگ موقتا تولید گلکسی نوت 7 را متوقف کرده است

اگرچه سامسونگ در مقابل مشکلاتی که برای نسخه امن Galaxy Note 7 اتفاق افتاده سکوت کرده، یک خبرگزاری در کره جنوبی گزارش داده که سامسونگ موقتا تولید این دستگاه را به حالت تعلیق درآورده است.
۱۳۹۵/۷/۱۹

در ابتدا گمان می‌رفت که گلکسی نوت۷ موفقیتی خارق‌العاده برای سامسونگ رقم بزند، اما مشکلاتی که برای این گوشی پیش آمد بازی را برای سامسونگ عوض کرد.

همان طور که احتمالا متوجه شده‌اید، برخی دستگاه‌های امن و تعویض‌شده نوت ۷ نیز دچار مشکل مشابهی با نسخه‌های اولیه شده‌اند. براین‌اساس و طبق گزارشاتی که خبرگزاری Yonhap کره جنوبی منتشر کرده، سامسونگ موقتا تولید گلکسی نوت۷ را به حالت تعلیق درآورده است.

اخیرا سه اپراتور بزرگ امریکا یعنی AT&T ،T-Mobile و Verizon اعلام کرده‌اند که دیگر گلکسی نوت۷ نمی‌فروشند. همچنین یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای استرلیا، یعنی Telstra، نیز همین تصمیم را اتخاذ کرده است.

مشخص نیست که تصمیم سامسونگ برای توقف تولید نوت۷ تا کی ادامه داشته باشد. هنوز سامسونگ موضع رسمی خود را دربرابر این خبر اعلام نکرده و ترجیح می‌دهد سکوت اختیار کند.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ در حال انجام دادن اقدامات جدی‌تری برای حل مشکل گلکسی نوت۷ باشد و پس از رفع مشکل مجددا آن را روانه بازار کند. نظر شما چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (34 نظر)

ALI X

۱۳۹۵/۸/۲۱
بنظره من بهتره این گوشی وارد بازار نشه هر چند احتمال داره باز منفجر بشه همون بهتر تولیدش متوقف بشه

Hmk

۱۳۹۵/۷/۲۳
حاضرم بنجول ترین گوشی رو بگیرم دستم ولی گوشی ای رو نگیرم که بخواد بترکه!

ارشیا

۱۳۹۵/۷/۲۲
بسازیم!
یه جوری حرف میزنی انگار نوت 5 و داری و عمرا هم از پس کارهات برنیومده که دیگه واقعا نیاز خفنی داری به نوت جدید داری
lol...نه یکم!خیلی lol

آرش

۱۳۹۵/۷/۲۰
نه داداش اتفاقا میخواستم بگم تعصبی رو برند ندارم.من نوت 4 داشتم و بی نظیر بود و ایفون هیچ وقت اون حس رو به من نداد.حالا که ظاهرا باید منتظر سری نوت بعدی باشیم

محمد

۱۳۹۵/۷/۲۰
سامسونگ دیگه باید نوت ۷ را فراموش کنه و برای به بازار دادن اس ۸ خودش را اماده کنه هر شرکتی تو هر ضمینه کاری با مشکلاتی توی کارش مواجه میشه اما باید سعی کنه از اون مشکلات درس بگیره و پر قدرت تر تو بازار حاضر بشه