خانهاخبار
احتمال معرفی Galaxy S8 سامسونگ در 8 اسفند

احتمال معرفی Galaxy S8 سامسونگ در 8 اسفند

با اینکه هنوز چند ماه تا برگزاری نمایشگاه MWC 2017 باقی مانده است به نظر می‌رسد که سامسونگ از حالا تاریخ رونمایی از گلکسی اس 8 خود را مشخص کرده است.
۱۳۹۵/۷/۱۸

مشکلی که برای گوشی Galaxy Note7 به وجود آمد چیزی نیست که بخواهیم بر آن سرپوش بگذاریم. این جریان ضربه بدی به اعتبار سامسونگ زد و ضرر بزرگی برای غول فناروی کره‌ای به همراه آورد. از طرفی خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر این که ممکن است این شرکت برای بار دوم گوشی‌های گلکسی نوت7 خود را از بازار جمع‌آوری کند. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، شرایط برای سامسونگ از آنچه هست سخت‌تر می‌شود.

با این حال آمارها نشان می‌دهد سود کلی سامسونگ الکترونیکز همچنان صعودی است و کاربران وفادارش همچنان این برند را معتبر می‌دانند و قبولش دارند.

image

تصویر بالا نشان می‌دهد مراسم Unpacked بعدی سامسونگ در تاریخ 26 فوریه، هم‌زمان با نمایشگاه MWC 2017، برگزار می‎شود. معمولا این شرکت پرچمداران سری Galaxy S خود را در نمایشگاه MWC بارسلون معرفی می‌کند؛ بنابراین به نظر می‌رسد باید منتظر رونمایی از Galaxy S8 در تاریخ 8 اسفند ماه باشیم.

ضرب المثلی هست که می‌گوید «انسان از پیروزی چیزهای کمی یاد می‌گیرد، اما از شکست خیلی چیزها». سامسونگ با متمرکز شدن بر Galaxy S8 و معرفی یک گوشی برتر می‌تواند خاطره بد نوت7 را از ذهن کاربران و سابقه خود پاک کند؛ پس عجیب نیست اگر در هفته‌های آینده تیزرهای تبلیغاتی Galaxy S8 را مشاهده کنیم یا شایعاتی درباره‌اش بشنویم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

سیامک ابراهیمی اقدم

۱۳۹۵/۸/۱۳
عاره یه همین خیال باش

سیامک ابراهیمی اقدم

۱۳۹۵/۸/۱۲
اچ تی سی 10 از همه آخر گوشی شو معرفی کرد نفر آخرم شد یعنی بی اورزه تر از اچ تی سی دیگه سراغ ندارم

سیامک ابراهیمی اقدم

۱۳۹۵/۸/۱۲
هر هرهر هر هر هر هر
بخندین بچه ها بخندین تا خیط نشه

علی

۱۳۹۵/۷/۲۰
تو برو سراغ اپل جونت

ali

۱۳۹۵/۷/۲۰
مثلا کدوم محصولاتش؟
نوت7 بخاطر استفاده از پلیمر در باطری منفجر میشد
اس8 بیاد شما خودتون اولین نفر هستین که عاشقش میشین