خانهاخبار
اچ‌تی‌سی بولت در خاورمیانه نیز به فروش خواهد رسید

اچ‌تی‌سی بولت در خاورمیانه نیز به فروش خواهد رسید

جدیدترین گوشی HTC، که با نام اچ‌تی‌سی بولت شناخته می‌شود، اواخر این ماه میلادی معرفی می‌شود و، برخلاف خبرهای قبلی، در خاورمیانه نیز می‌توان آن را تهیه کرد.
۱۳۹۵/۷/۱۸

ماه گذشته رندرها و اخباری از یک گوشی جدید HTC منتشر شد که با نام HTC Bolt شناخته می‌شود. گفته می‌شد این محصول مخصوص شبکه‌های مخابراتی Sprint ایالات متحده طراحی شده است و اواخر ماه میلادی جاری عرضه می‌شود. گرچه تا زمان احتمالی رونمایی این محصول مدت زیادی باقی نمانده، به طرزی عجیب هنوز هیچ اطلاعاتی از سخت‌افزار این گوشی به بیرون درز پیدا نکرده است.

ممکن است با خواندن خطوط بالا ناامید و کنجکاو شده باشید که اچ‌تی‌سی بولت چه محصولی است که اختصاصا برای Sprint طراحی شده، اما اخبار جدید احتمالا شما را خوشحال می‌کند. به گفته یکی از منابع نزدیک به اچ‌تی‌سی، که پیش از این نیز اخبار صحیحی پیش از موعد در مورد فعالیت‌های این کمپانی منتشر کرده بود، HTC Bolt در اروپا، خاورمیانه و آفریقا نیز به فروش خواهد رسید.

image

 

گفته می‌شود که بولت با اندروید نوقا عرضه می‌شود، گرچه هنوز معلوم نیست که نسخه اندروید نوقایش 7 است یا 7.1. البته به احتمال زیاد فعلا اندروید 7.1 فقط در گوشی‌های پیکسل گوگل یافت می‌شوند و باید از اچ‌تی‌سی بولت انتظار اندروید 7 را داشته باشیم. علاوه بر این بولت به رابط کاربری سنس 8 مجهز است.

همان طور که گفته شد، اطلاعاتی در مورد سخت‌افزار این محصول منتشر نشده، اما تصویر افشاشده به ما می‌گوید این گوشی به حسگر اثر انگشت مجهز خواهد بود و جک 3.5 میلی‌متری صدا از آن حذف می‌شود. باید منتظر بمانیم تا با نزدیک شدن به زمان معرفی محصول اطلاعات بیشتری در مورد آن به دست آوریم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

elmi

۱۳۹۵/۹/۲۳
داداش یه سر به سایت اچ تی سی10بزن

h4m1d

۱۳۹۵/۷/۲۴
انصافا گوشی قشنگی هست ولی نه دیگه در این حد که بهترین باشه htc 10 سونی xperia xz و s7 و خیلی گوشی های دیگه که زیباتر از این هستن

RK

۱۳۹۵/۷/۱۸
البته یادت رفت بگی طراحی جلو و عقب گوشی اصلاً هماهنگی نداره و طراحی جلو خیلی زشته مخصوصاً حاشیه پایین صفحه خیلی زیاده و طراحی سنسور اثر انگشت هم که ماله سامسونگه...

محمد

۱۳۹۵/۷/۱۸
کسی دیکه این قوطی حلبیهای اچ تی سی را نمیخره

206

۱۳۹۵/۷/۱۸
زرشک کدوم کهکشان اوناکه میترکن