خانهاخبار
گوگل وای‌فای، روتری که وای‌فای تمام خانه را پوشش می‌دهد

گوگل وای‌فای، روتری که وای‌فای تمام خانه را پوشش می‌دهد

گوگل از روتر جدیدش رونمایی کرده است که طراحی زیبا و قیمتی مناسب دارد.
۱۳۹۵/۷/۱۳
image

شایعات در مورد معرفی روتر وای‌فای جدید گوگل سرانجام به حقیقت پیوست. گوگل وای‌فای نام روتر جدید گوگل است که تماما گوگل توسعه‌‌اش داده و مخصوص استفاده در خانه طراحی شده است.

این روتر نسبت به روتر قبلی گوگل، OnHub، چند برتری دارد. اولا که بسیار کوچکتر از آن است و ثانیا مانند روتر Eero به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند با دستگاه‌های مشابه ارتباط برقرار کند و کل فضای خانه شما را پوشش دهد. برای این کار تنها لازم است به جای یک دستگاه گوگل وای‌فای، با توجه به فضای خانه‌تان، چند دستگاه تهیه کنید.

اپلیکیشن همراه با این روتر به شما اجازه می‌دهد که دستگاه‌های متصل به آن را کنترل کنید. برای مثال می‌توانید سیگنال دستگاهی را وصل یا قطع کنید یا به عنوان والدین کنترل بیشتری روی اتصال فرزندانتان به اینترنت داشته باشید. روتر مذکور از اتصال بلوتوث برای آسان کردن تنظیمات نیز پشتیبانی می‌کند. برای تهیه این محصول باید تا ماه دسامبر صبر کنید، گرچه از ماه نوامبر می‌توانید آن را پیش‌سفارش دهید. قیمت هر دستگاه گوگل وای‌فای 129 دلار است، اما گوگل بسته‌های سه‌تایی این محصول را با تخفیف و به قیمت 299 دلار به فروش خواهد رساند. این قیمت در مقابل روتر قدیمی گوگل، 200 دلار، بسیار کم‌تر است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)