خانهاخبار
اپل بهار سال آینده سه آیپد پرو جدید عرضه می‌کند

اپل بهار سال آینده سه آیپد پرو جدید عرضه می‌کند

یکی از اقدامات مهم تیم کوک را می‌توانیم تولید آیپد پرو بدانیم که با عرضه کیبورد و همین طور قلم لمسی، به نوعی آرمان‌های استیو جابز را زیر پا گذاشت. حال این شرکت در نظر دارد بهار سال آینده سه آیپد پرو معرفی کند تا خانواده آیپد‌های حرفه‌ای این شرکت بیش از پیش کامل باشد. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۷/۱۳
image

روز گذشته خبری از یک وبسایت ژاپنی منتشر شد که می‌گفت اپل در بهار سال آینده سه آیپد پرو جدید معرفی خواهد کرد. یکی از این آیپدها نمایشگر ۷.۹ اینچی دارد و به نظر می‌رسد جایگزین آیپد مینی‌ می‌شود. همچنین این تبلت به چهار بلندگو و همین طور اسمارت کانکتور مجهز می‌شود تا با دیگر آیپد‌ پروهای اپل هماهنگ باشد.

علاوه بر این، اپل یک آیپد پرو با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی هم عرضه خواهد کرد تا جای آیپد پرو ۹.۷ را بگیرد. این آیپد نیز دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و فلاش True Tone جدید خواهد داشت. اما پیش از این یک منبع قابل اعتماد خبر داده بود که آیپد پرو بعدی اپل در اندازه ۱۰.۵ اینچی عرضه خواهد شد و اپل یک آیپد معمولی در اندازه ۹.۷ اینچی نیز عرضه خواهد کرد. ولی با شایعات جدید به نظر می‌رسد باید منتظر نسخه ۱۰.۱ اینچی آیپد پرو باشیم.

علاوه بر این دو، اپل آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی را نیز با یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و فلاش True Tone به‌روزرسانی خواهد کرد. به‌روزرسانی‌های دیگر شامل پردازنده و احتمالا نمایشگر True Tone نیز در سه آیپد بعدی حضور خواهد داشت. این منابع همچنین خبر داده‌اند که هر سه آیپد پرو که سال آینده عرضه خواهند شد به پورت ۳.۵ میلیمتری هدفون مجهزند و دیگر مثل آیفون ۷ نیازی به دانگل برای این پورت نیست.

شما درباره آیپد پرو‌های اپل چه فکر می‌کنید؟ آیا فکر می‌کنید عرضه آیپد پرو در اندازه کوچک ۷.۹ اینچی ایده مناسبی است؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

نادر

۱۳۹۵/۷/۱۵
اولا كه اينا شايعه س بعدم آيپد با اون اندازه بزرگش فعلا نيازى به حذف اين پورت نداره چه قبول كنيم و چه نه تكنولوژى رو به پيشرفته و بايد با اين جكـ قديمى دير يا زود خداحافظى كنيم

ارشیا

۱۳۹۵/۷/۱۳
چه جالب...معمولا هر سری از سرفیس پروها هم سه مدل متفاوت دارن با کانفیگ های متفاوت
چی شد یهو لایتینگو بیخیال شدن؟مگه کیفیتش بهتر از پورت 3.5 نبود؟اینو هم یه جور توجیه کن!همونطور که تعویض 3.5 به لایتینگو توجیه کردی.

مسعود

۱۳۹۵/۷/۱۳
الان 9.7 اينچي چه مشكلي داره كه ميخوان 10.1 بزنن ، از اون اول ايپد ها 9.7 بوده ، به نظرم همون روند رو ادامه بدن بهتره ، از طرفي اين ميزان بزرگ تر كردنش زياد هم فايده نداره ، همونه ديگه