خانهاخبار
آیفون 7 ضعیف‌ترین باتری میان پرچمداران را دارد

آیفون 7 ضعیف‌ترین باتری میان پرچمداران را دارد

با اینکه ظرفیت باتری iPhone 7 نسبت به مدل سال قبل افزایش یافته است، آزمایش باتری این دستگاه نشان می‌دهد طول عمر این باتری در میان پرچمداران اصلی بازار از همه بدتر است.
۱۳۹۵/۷/۱۲

در چند سال اخیر آیفون‌های اپل از نظر عمر باتری جهش قابل توجهی نداشته‌اند، با این حال این شرکت سعی کرده است با بهینه کردن سخت‌افزار و نرم‌افزار گوشی‌های خود طول عمر باتری آنها را افزایش دهد، هرچند که این افزایش کم باشد.

آیفون 7 باتری 1960 میلی‌آمپرساعتی در اختیار دارد که ظرفیتش 245 میلی‌آمپرساعت از آیفون 6اس بیشتر شده است. اپل ادعا می‌کند باتری iPhone 7 تا 14 ساعت مکالمه روی شبکه 3G و 12 ساعت اینترنت‌گردی روی شبکه 3G دوام می‌آورد.

یک بنیاد مستقل تست وسایل الکترونیکی به نام ?Which، که مقر آن در انگلیس است، مقایسه‌ای روی باتری Galaxy S7 ،G5 ،iPhone 7 و HTC 10 انجام داده که نشان می‌دهد عملکرد باتری گوشی 4.7 اینچی جدید اپل از سه پرچمدار دیگر ضعیف‌تر است.

این آزمایش برای مدت زمان مکالمه و اینترنت‌گردی روی شبکه 3G انجام گرفته است که نتایج آن را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

image

همان طور که می‌بینید، در هر دو این تست‌ها باتری آیفون 7 ضعیف‌ترین عملکرد را داشته است، در حالی که HTC 10 در بین این 4 پرچمدار بهترین بوده.

البته دلیل شکست خوردن آیفون در این تست‌ها کاملا مشخص است. ظرفیت باتری iPhone 7 به مراتب کمتر از ظرفیت باتری سه پرچمدار دیگر اندرویدی است و به همین دلیل آنها وضعیت بهتری در این آزمایش دارند.

اپل به خوبی می‌داند ظرفیت باتری گوشی‌های هوشمندش در مقایسه با سایر رقبا چه اندازه کمتر است، اما همچنان ترجیح می‌دهد گوشی سبک‌تر و باریک‌تری داشته باشد و ظرفیت باتری را فدای آن کند. با این حال ممکن است بسیاری از کاربران آیفون ترجیح دهند گوشی ضخیم‌تری داشته باشند اما باتری گوشی آنها بیشتر عمر کند. نظر شما به عنوان کاربر آیفون چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (97 نظر)

Hawmed

۱۳۹۵/۱۲/۲۲
یعنی تنها استدلالت اینه که خاصه ؟؟
خب برو 1100 بگیر ، خیلی خاص تر باش
به جا clash و fifa بشین مار بازی کن

Hawmed

۱۳۹۵/۱۲/۲۲
خب معلومه s7
بهترین پرچمدار 2016
بهترین دوربین
بهترین باتری(مخصوصا بعد اندروید 7)
داغ نمیکنه
هنگ نداره
بهترین صفحه نمایش
آی پی 68
خلاصه خیلی بهتره

امین

۱۳۹۵/۱۱/۱۳
واقعا واسه کلاس ایفون فقط من خودم داشتم کلافه شدم خداییش هم هنگ میکنه هم داغ میکنه هم صد تا محدودیت بیخود داره
گوشی برتر سال ب نظر منhtc 10 واقعا محشر کار کرده رو این گوشی

محمد

۱۳۹۵/۱۱/۱۳
سلام
ایفون خوبه اما یک میلیون پول اضافه که برا پز دادن هست متاسفانه جالبه که همه ایفون دارها کنارش ی اندروید دارن چرا که خوب میدونن محدودیت های سیستم بسته ای او اس رو که حتی دیلوری مسیج هم نداره بماند که نمیشه دانلود کرد (با نرم افزارهای خاص)نمیشه فایل منیجر داشت یه کابل auxقیمتش 99تومان یه هندزفریش 159000
کیفیت میخواید اچ تی سی ده فوق العاده با اون هندزفری های خاصش ک کیفیتش خیلی زیاد تر از رقباشه
باطریش ک دارید میبینید سیستم عاملش که ناب خاص سبک و روان
واقعا htcاحیا کرد این htc 10

best htc

۱۳۹۵/۱۰/۱۳
سامی هنگ که الکی میزنه 3600مردم رو فریب بده از باطری 3000اچ تی سی ضعیف تره