خانهاخبار
آیفون 6 پلاس یک دانشجو در جیبش آتش گرفت!

آیفون 6 پلاس یک دانشجو در جیبش آتش گرفت!

اگر از شنیدن خبرهای آتش گرفتن گلکسی نوت7 سامسونگ خسته شده‌اید، خوب است برای تنوع از آیفون‌های اپل هم بشنوید که انگار آنها هم از سر چشم و هم‌چشمی شروع به آتش گرفتن کرده‌اند!
۱۳۹۵/۷/۱۲

آتش گرفتن گوشی هوشمند چیز جدیدی نیست که با Galaxy Note7 شروع شده باشد و حداقل تا زمانی که باتری‌های لیتیومی در گوشی‌های موبایل کاربرد دارند باز هم خبرهای آن را خواهیم شنید.
به تازگی گوشی iPhone 6 Plus یک دانشجوی آمریکایی در جیبش آتش گرفته است. او می‌گوید وقتی در کلاس نشسته بود یکباره داغی زیادی در جیب خود احساس کرد و به همین دلیل آیفون خود را که آتش گرفته بود از جیبش درآورده و به گوشه‌ای پرتاب کرده است.

image

اکثر گزارش‌هایی که به آتش گرفتن گوشی‌های موبایل مربوط می‎شود استفاده از شارژر یا باتری غیراستاندارد را عامل حادثه معرفی می‌کنند، اما iPhone 6 Plus این دانشجوی بدشانس، برخلاف بقیه، به برق وصل نبوده است.

اگرچه هنوز دلیل رخ دادن این حادثه مشخص نشده است، و اپل نیز واکنشی نسبت به آن نشان نداده، می‌توان دلیلش را حدس زد. اگر ماجرای خم شدن iPhone 6 Plus را به یاد داشته باشید، می‌دانید که این گوشی خیلی راحت در اثر فشار خم می‌شود. از طرفی ثابت شده است که باتری‌های لیتیوم یونی گوشی‌های هوشمند تحت فشار خود به خود آتش می‌گیرند. با کنار هم گذاشتن این دو موضوع می‌توان حدس زد گوشی آیفون این دانشجو به دلیل نشستن روی آن خم شده و به باتری گوشی فشار آمده باشد که منجر به آتش گرفتن گوشی شده است.

چند روز پیش نیز خبری در رابطه با آتش گرفتن آیفون 7 اپل منتشر شد که نسبت به صحت آن شک و تردید وجود دارد. با این حال اگر می‌خواهید بدانید چرا گوشی‌های تلفن منفجر می‎‌شوند این مطلب را مطالعه کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (46 نظر)

yh

۱۳۹۵/۸/۱۰
شما گفتین که نظری ندارین

عسل

۱۳۹۵/۷/۱۶
بنظر من هر شرکتی محبوبیت خاص خودش رو داره اینکه خیلیا بی دلیل انتقاد میکنن مخالفم

عسل

۱۳۹۵/۷/۱۶
من نظری ندارم

zak

۱۳۹۵/۷/۱۴
هر کی هرچی میخواد بخره،چه ایفون چه نوت 7،در ایران چیزی منفجر نمیشه،دست الهی پشت ماست راحت باشید.

سورنا

۱۳۹۵/۷/۱۴
سلاااام به به به ایفون درکل ی نوع بمب اتم هست