خانهاخبار
رندرهای جدید از نسخه طلایی رنگ پیکسل‌های گوگل

رندرهای جدید از نسخه طلایی رنگ پیکسل‌های گوگل

پیکسل‌های گوگل حدودا سه روز دیگر معرفی می‌شوند و طبق معمول آخرین مشخصاتشان پیش از رونمایی رسمی افشا می‌شود. امروز تصاویری از رندرهای نسخه طلایی رنگ گوشی‌ها منتشر شده است که در ادامه آن‌ها را تماشا می‌کنید.
۱۳۹۵/۷/۱۱

اخیرا شایعات زیادی پیرامون پرچمداران آینده گوگل منتشر شده است که از این میان طراحی عجیب و غریبشان بیش از بقیه مشخصات تعجب ما را برانگیخت. احتمالا می‌دانید که گوگل کنفرانس رسمی خود را سه‌شنبه همین هفته برگزار می‌کند. با توجه به اینکه تصاویر و مشخصات نهایی گوشی‌های پیکسل و پیکسل اکس‌ال به بیرون درز کرده، با اطمینان خاطر می‌توان به تماشای مراسم رونمایی نشست. جالب اینکه درست پیش از معرفی گوشی‌ها رندرهایی از نسخه طلایی رنگشان به بیرون درز کرده است که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

چندی پیش تصاویری از نسخه آزمایشی گوشی‌ها منتشر شده بود که برای طراحی دقیق‌ترین رندرها پیش از رونمایی رسمی به طراحان کمک شایانی می‌کند. یکی از طراحان خوش‌ذوق در اقدامی جالب رنگ طلایی گوشی‌ها را در تصاویری گرافیکی به نمایش درآورده است. صادقانه بگوییم؛ تصاویر اولیه گوشی چندان به دلمان ننشسته بود، به‌خصوص مربع مشکی رنگی که روی قاب پشتی به چشم می‌خورد. خوشبختانه رندرهای جدید بسیار زیباتر از نسخه‌های پیشین به نظر می‌رسد و تنوع رنگ نسبتا خوبی در تصاویر به چشم می‌خورد.

image

دقت داشته باشید که این‌ها تصاویر رسمی گوشی‌ها نیست، بلکه نتیجه کار هنری تعدادی گرافیست از وب‌سایت روسیهای Rozetked است. اگرچه این‌ها دقیق‌ترین تصاویری است که تاکنون از پیکسل و پیکسل اکس‌ال طراحی شده، همچنان ممکن است با تغییرات غافلگیرکننده‌ای در روز رونمایی روبرو شویم.

image

نظر شما درباره این گوشی‌ها چیست؟ آیا طراحی آن‌ها را می‌پسندید؟ با توجه به این‌که گوشی‌ها با همکاری اچ‌تی‌سی ساخته شده‌اند متاسفانه احتمال می‌رود مانند نکسوس 9 در بازار ایران بسیار کمیاب باشند. نظر شما درباره همکاری گوگل و اچ‌تی‌سی چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

YASHAR

۱۳۹۵/۷/۱۱
چرا اینطور نظر می دین ، طراحی خوبی داره ... و تولیدات هر شرکتی یه سری محسنات داره و در طی سالها مشخص شده که گوشی های گوگل دستگاه های خوبی هستند و تو لیدات HTC هم دستگاه های مقاوم و قوی هستند چرا با تعصب تمام خوبی های یک محصول رو زیر سوال می برین حالا از هر برندی ....
بحث فنی کنین و در مورد طراحی ، سخت افزار و نرم افزار و کلا در مورد همه ی موارد فنی و حرفه ای حرف بزنید تا اگر کسی هو خواست از کامنت ها استفاده کنه این بستر باشه .... و الا اصلا بهتر جی اس ام هیچ کامنتی رو قبول نکنه ، چون این نوع کامنت های پر از تعصب و توهین و سطح پایین هیچ بهره ای نخواهد داشت ...
ما چه کنیم که نمی خواهیم این نوع حرف های غیر مفید رو بخونیم ...... و جالب اینه که مثلا همین نظر من چاپ نمی شه و اونوقت نطرات پر از توهین و غیر مفید و سطح پایین به راحتی چاپ می شه ...
این محصول هم هنوز نیومده پس نمی شه در موردش بطور قطعی نظر داد..
فقط امیدوارم محصولات همه ی برند ها در بازار ایران خوب پخش شه و موجود باشه .. نه اینکه هر وقت می ریم بازار گوشی هایی که یه سال پیش معرفی شدند در بازار رسمد نباشند و یا مثل همین محصول که از الان پیش بینی می کنید که تو بازار ایران نباشه یا کم باشه ..

امیرعلی رمضانیان

۱۳۹۵/۷/۱۱
این تو چه رنج قیمتیه ؟؟؟؟

علی?

۱۳۹۵/۷/۱۱
من در کامنت های بعضی ها موندم تعصب چشم هاشون رو کور کرده اینhtcبدبخت چیکارتون کرده انقدر با این کامنت هاتون دارید توهین میکنید بهش
اون گوگل با این همه عظمت و این همه مهندس و فناوری
با این اسم بزرگی که برای خودش توی چندسال دست و پا کرده
یک چیزی میدونه که میخواد گوشی های پیکسلش رو بدهhtcبسازه
درضن htcفقط سازندس گوگل روش نظارت داره و اسمی از htcروی گوشی ها فکر نکنم حک بشه
HTCهم تولید کننده با کیفیتی هستش و گوشیهاش به کیفیت بالا معروف هستند
درضمن اولین گوشی nexusرو htcدرست کرده
از طرفداران htcهم خواهش میکنم کم به محصولات سامسونگ گیر بدین
تا به حال به کامنت ها توجه کردید
اصلا سامسونگ چیکارتون کرده انقدر ازش بد میگین توهین میکنید
حالا نه فقط سامسونگ یا اچ تی سی
همه برند ها
کمتر گیر بدین و توهین کنید
سامسونگ یا هر شرکت دیگه ای گوشی میده مجبور نیستی بخونی و بیای توهین کنی

علی?

۱۳۹۵/۷/۱۱
اصلا کپی کاری بیداد میکنه حتی به کاربران هم رحم نمیکنن yhحواست باشه چطور بفهمیم خودتی؟

Cadillac

۱۳۹۵/۷/۱۱
یه سری سامسونگی آماتور که از رو تبلیغ تلویزیون و بیلبوردهای اتوبان رفتن note7 خریدن و بعدا کە گوشیشون بمب ساعتی ازآب درومد حرص و جوش برشون داشته و ریختن اینجا در مورد Pixel غول گوگل و اچ تی سی نظر میدن.