خانهاخبار
نتایج بنچمارک گوشی اندرویدی جدید نوکیا فاش شد

نتایج بنچمارک گوشی اندرویدی جدید نوکیا فاش شد

نوکیا در نظر دارد تا پایان سال جاری میلادی از چند دستگاه اندرویدی جدید رونمایی کند. به تازگی نتایج بنچمارک یکی از گوشی‌های جدید این شرکت به بیرون درز کرده که اطلاعاتی در مورد پردازنده و حافظه رم آن در اختیار ما می‌گذارد.
۱۳۹۵/۷/۱۰

چند ماهی از انتشار خبر بازگشت شرکت افسانه‌ای نوکیا به بازار گوشی‌های تلفن همراه می‌گذرد. صاحبان جدید این شرکت فنلاندی اعلام کرده‌اند محصولات جدید این شرکت با سیستم عامل اندروید تا پایان سال جاری میلادی رونمایی می‌شود؛ محصولاتی که پیش‌بینی می‌شود شامل دو گوشی هوشمند و یک تبلت باشد.

امروز نتایج بنچمارک یکی از این گوشی‌ها با شماره مدل D1C به بیرون درز کرد که اطلاعاتی در مورد پردازنده و حافظه رم آن در اختیارمان می‌گذارد. بر اساس نتایج بنچمارک Geekbench، گوشی جدید نوکیا از پردازنده‌ای 8 هسته‌ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، که احتمالا اسنپ‌دراگون 430 خواهد بود، استفاده می‌کند. پردازنده گرافیکی این دستگاه Adreno 505 است و 3 گیگابایت حافظه رم دارد.

بالاترین امتیاز به دست آمده در تست تک هسته‌ای Geekbench این دستگاه 682 و در تست چند هسته‌ای 3229 بوده است.

هنوز نام نهایی و تاریخ دقیق عرضه Nokia D1C مشخص نیست ولی با توجه به اینکه زمان زیادی تا پایان 2016 نمانده است انتظار داریم طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این دستگاه به دست آوریم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

کامیاب

۱۳۹۵/۸/۱۵
من 1200 دارم .خدا شاهده .تا حالا تو عمرم گوشی هوشمند دست نگرفتم.قسم به جان مادرم. علاقه به هیچ برند دیگه ای غیر از نوکیا تو برند موبایل نداشتم ندارم و نخواهم داشت. از طرفدارای پرو پا قرص نوکیام. اگه هر چه زودتر بیاد انشالله منم گوشی هوشمند دست میگیرم . و مدل به مدل باهاش میرم جلو . اگه نیاد !!!!! منم تا آخر عمر با همین 1200 ردو بد میکنم. طرفدار 2 که سهله ؟؟!!! 10 آتیششم به مولا. عاشقشم . ممنون از همتون

کاظمی

۱۳۹۵/۷/۲۸
منتظر مدل جدید گوشی از مدل نوکیا هستیم چون تا حالا هر مدلی را که استفاده کردم را ضی بودم

کاظمی

۱۳۹۵/۷/۲۸
بهترین گوشیها فعلا نوکیا می باشد منتظر گوشی های جدید از گوشی نوکیا هستیم

دانیال

۱۳۹۵/۷/۱۸
انشالا نوکیا با گوشی های خوبی که زده میاد و دوباره طرفداراش رو جذب میکنه.به امید اینده نزدیک

mohammad1990

۱۳۹۵/۷/۱۲
اسنب دراگون ۸۲۰ استفاده میکرد بهتر نبود؟؟؟