خانهاخبار
موج بعدی فروش آیفون 7 و 7 پلاس از ماه اکتبر

موج بعدی فروش آیفون 7 و 7 پلاس از ماه اکتبر

آیفون 7 تا کنون در بسیاری از بازارهای جهانی عرضه شده است و از ماه اکتبر نیز قرار است راهی دیگر بازارها از جمله هند و کره جنوبی شود.
۱۳۹۵/۷/۱۰
image

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل کمتر از یک ماه است که رونمایی شده‌اند و اکنون در بسیاری نقاط جهان در دسترس هستند. اما این بدین معنی نیست که این آیفون‌ها راهی همه بازارها شده‌اند، هنوز بازارهایی در گوشه کنار جهان هستند که پرچمداران جدید اپل رسما در آنها عرضه نشده‌اند.

در ماه اکتبر آیفون‌های جدید اپل راهی بازارهای بیشتری می‌شوند. اول از همه در تاریخ 7 اکتبر این گوشی‌ها راهی بازار هند می‌شوند و پس از آن در 14 اکتبر در آفریقای جنوبی، ماکائو، مقدونیه، مالزی، مونته نگرو و ترکیه عرضه خواهند شد. یک هفته بعد نیز یعنی در تاریخ 21 اکتبر این گوشی‌ها روانه خانه غول قدرتمند کره‌ای، سامسونگ، می‌شوند. البته تاریخ عرضه آیفون‌ها در کره جنوبی هنوز تایید نشده و ممکن است تغییر کند.

اگرچه آیفون پیشتر در کشورهای مهم و بازارهای اصلی عرضه شده بود، اکنون نیز با عرضه در بازارهای کوچکتر بازهم فروش بیشتری برای خود رقم خواهد شد. باید منتظر اعلام آمار فروش این گوشی‌ها باشیم ببینیم آیا اپل می‌تواند رکوردهای فروش نسخه‌های پیشین آیفون را جابه چا کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

Negar

۱۳۹۵/۷/۲۰
Be nazar mn samsung az iphone behtare

وحید

۱۳۹۵/۷/۱۹
طرز بیانت خیلی باحاله خخخخخ

parisaajoon

۱۳۹۵/۷/۱۸
اپل بهترین گوشی تو بازاره.من 5s رو داشتم،الان 6 پلاسش رو دارم و در آینده ای نزدیک 7 پلاسش رو میخرم.به نظرم اپل گوشی ایه که ارزش داره ۳ ۴ تومن پول بدی بخری عوضش اگر به سرقت بره هم عکسای شخصی تونو میتونید خارج کنید ت سط اپل آیدیتون وهم گوشی رو پیدا کنید

علی

۱۳۹۵/۷/۱۶
اپل بهترین گوشی است الان خودم اپل 6 128گیگ دارم خیلی خوبه 3میلیون 400خریدم خیلی خوبه سامسونگ به درد نمی خوره

leila

۱۳۹۵/۷/۱۱
مدرسه ها شروع شد تو که هنوز این جا هستی و مطالب طنز مینویسی........