خانهاخبار
تصاویر DTEK60 بلک‌بری فاش شد

تصاویر DTEK60 بلک‌بری فاش شد

امروز تصاویر گوشی جدید بلک بری با نام دی تک 60 فاش شد که طراحی و ظاهر آن را به ما نشان می‌دهد.
۱۳۹۵/۷/۷

دیروز خبر دریافت تاییدیه FCC گوشی جدید بلک‌بری را منتشر کردیم که در آینده نزدیک با نام DTEK60 به بازار می‌آید. آنطور که به نظر می‌رسد DTEK60 را شرکت TCL (آلکاتل) خواهد ساخت و مشخصاتی در حد یک پرچمدار خواهد داشت.

امروز تصاویری از این گوشی به بیرون درز کرده است که نشان می‌دهد بدنه آن در جلو و پشت اندکی انحنا دارد با این حال نمی‌شود نمایشگر آن را خمیده به حساب آورد. طبق گزارش‌های قبلی DTEK60 از یک نمایشگر 5.5 اینچی QHD با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل استفاده می‌کند. درون این دستگاه اندرویدی پردازنده اسنپ‌دراگون 820، حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی تعبیه شده است و دوربین اصلی آن کیفیتی 21 مگاپیکسلی دارد.

انتظار می‌رود DTEK60 در تاریخ 11 اکتبر با قیمتی حدود 530 دلار در آمریکای شمالی عرضه شود اما زمان ورود آن به سایر بازارها هنوز مشخص نیست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

سورنا

۱۳۹۵/۷/۹
سلام اگه بتونه بلند شه که عالیی میشه ولی خدایی قبول کنید شبیه گوشی هونور هواوی هست ولی اگه بلند شه عالی میشه

شورش

۱۳۹۵/۷/۸
خدایش اگه قیمتش مناسب باشه تهیه میکنم حرف همه ی دوستانو قبول دارم اما خدایش با این طراحی هم باز بلکبری از سایر برند ها سر تره

راجون روندو

۱۳۹۵/۷/۷
خدا کنه بلک بری برگرده به بازار یه برگشت قدرتمند که بقیه رقیبا دهنشون باز بمونه واقعا اگه بخایم راست و حسینی بگیم خاص ترین برنده که دارای سبکه.
امیدوارم خوب فروش بره

taha

۱۳۹۵/۷/۷
دیگه باید با گوشی های چینی مقایسه کرد .

شروین

۱۳۹۵/۷/۷
اخ وقتی خود بلکبری می تونه گوشی های خاص و زیبایی مثل پاسپورت طراحی کنه چرا طراحی گوشیش رو می ده به آلکاتل این که همون طراحی dtek50 ، بعد می گه چرا دارم ورشکست می شوم . الکاتل اگر خوب بود و طراحی بلد بود که گوشی های خودش فروش می رفت.