خانهاخبار
تغییر رابط کاربری Galaxy S7 در اندروید 7

تغییر رابط کاربری Galaxy S7 در اندروید 7

سامسونگ در صدد است تا هر چه زودتر نسخه 7 سیستم عامل اندروید را برای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج منتشر کند. یکی از ویژگی‌های جدیدی که این آپدیت با خود به همراه می‌آورد تغییر رابط کاربری خانواده اس 7 به Grace UX است.
۱۳۹۵/۷/۳

سامسونگ در حال تست اندروید 7 نوقا برای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج است تا بتواند به وعده خود برای انتشار زود هنگام این به‌روزرسانی عمل کند.

طبق اخبار رسیده در این آپدیت علاوه بر ویژگی‌های جدیدی که گوگل به سیستم عامل اندروید اضافه کرده است تغییراتی در ظاهر رابط کاربری خانواده S7 داده می‌شود. کاربران سامسونگ با Grace UX در گلکسی نوت 7 آشنا شدند. با آمدن اندروید نوقا به S7 و S7 edge ظاهر رابط کاربری این دو پرچمدار نیز به Grace UX تغییر پیدا می‌کند تا کاربران بتوانند از رابط کاربری سریع‌تر و ساده‌تری بهره ببرند. همچنین قابلیت Always On Display آنها نیز مشابه چیزی می‌شود که نوت 7 در اختیار دارد.

سامسونگ قول داده بود ظرف سه ماه از انتشار اندروید 7 این آپدیت را برای خانواده S7 عرضه کند با این حال هنوز تاریخ رسمی برای انتشار این آپدیت از سوی سامسونگ اعلام نشده است بنابراین فعلا جزء صبر کردن کاری از دستمان بر نمی‌آید.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (37 نظر)

پوریا

۱۳۹۵/۱۲/۱۱
چی شد جواب سوال من ؟

محسن

۱۳۹۵/۱۲/۱۰
از نظر دوربین هم سامسونگ بهتره چرا ؟
اس هفت اج هم بهترین گوشی سال شد
لنز دوربین گوشی های سامسونگ سونی میزنه از طرفی سامسونگ صفحهدنمایش سوپر امولد خودش میزنه کیفیت تصویر بیشتر میشه چون تراکم پیکسلی بیشتر داره

..‌‌‌...

۱۳۹۵/۹/۲
من خودم اس۷ ایج داارم بهترین دنیا رو دارم خدایا ممنون واسه نعمتت شکرت

parsa

۱۳۹۵/۸/۲۱
من اس7 اج دارم منتظرم بیاد خیلی جالب میشه به نظرم

Fa

۱۳۹۵/۸/۱۰
من خودم سونی داشتم واقعاا داغونه دوربینش فقط اسمی داره ۲۳ ولی اشغاله،۴ماهه سامسونگ خریدم دوربین اس۷ اج عالیه هر۲ دوربینش