خانهاخبار
تماشا کنید: iPhone 7 چقدر از آیفون 6اس سریع‌تر است؟

تماشا کنید: iPhone 7 چقدر از آیفون 6اس سریع‌تر است؟

مقایسه سرعت باز شدن اپلیکیشن‌های موبایلی تبدیل شده به یکی از جالب توجه‌ترین ویدئو‌های موبایلی. درست چند روز پیش بود که ویدئو مقایسه سرعت بازشدن اپلیکیشن‌ها بین دو گوشی آیفون ۷ و گلکسی نوت ۷ را منتشر کردیم. این بار نوبت رسیده به مقایسه آیفون ۷ و ۶اس که از شما دعوت می‌کنیم در ادامه با جی‌اس‌ام همراه داشته باشید تا این ویدئو را تماشا کنیم.
۱۳۹۵/۷/۳

بار دیگر کانال یوتیوبی معروف این روز‌ها یعنی PhoneBuff، یک ویدئو مقایسه سرعت بازشدن اپلیکیشن‌ها بین دو گوشی انجام داده است. اگر ویدئو‌های این کانال را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که تا قبل از عرضه آیفون ۷، نسخه قبلی این گوشی یعنی آیفون ۶اس توانسته بود لقب سریع‌ترین گوشی دنیا در این زمینه به دست بیاورد. حال نوبت به آیفون ۷ رسیده تا با آیفون ۶اس مقایسه شود و جدیدترین قهرمان سرعت باز کردن اپلیکیشن‌ها مشخص شود.

همانند همیشه، هر دو گوشی قبل از شروع تست یکبار ری‌استارت شده‌اند و تمام اپلیکیشن‌های موجود در صفحه مولتی تسک آنها نیز بسته شده است. همچنین هردو گوشی به یک شبکه اینترنتی WiFi متصل بوده و از نظر سرعت اینترنت نیز با یکدیگر تفاوتی نخواهند داشت. نحوه انجام آزمایش هم به این صورت است که ابتدا یک سری اپلیکیشن باز می‌شوند و سپس در دور دوم، دوباره همان اپلیکیشن‌ها باز می‌شوند تا به این ترتیب هم سرعت باز شدن آنها، و هم عملکرد مولتی تسکینگ و مدیریت حافظه رم در این گوشی‌ها مشخص شود.

مثل دفعات قبل باید بگوییم این آزمایش نمی‌تواند تعیین کننده باشد که کدام گوشی در عمل بهتر است ولی یک دورنمای کلی از سرعت گوشی‌های مختلف به ما می‌دهد. فراموش نکنید که در شرایط عادی احتمالا اکثر کاربران متوجه سرعت بیشتر یا کمتر گوشی‌هایشان نخواهند شد. بیش از این درباره این ویدئو صحبتی نخواهیم کرد و از شما دعوت می‌کنیم تا در ادامه این ویدئو را تماشا کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

مسلم

۱۳۹۶/۱/۲۹
6 اگه بخری پولت رو انداختی دور فقط 6اس بگیر دوست من

فاضل

۱۳۹۵/۱۰/۱۰
سلام. من تا حالا ایفون نداشتم وبهاش کار نکردم. ولی قصد خرید ایفون 6 دارم به نظر شما چطوره از خریدنش پشیمون نمیشم.

rouzbehi

۱۳۹۵/۹/۱۲
تفاوت قیمت iphone 6s با iphone 7 نزدیک 200 تومنه بنظر من خرید 7 خیلی هم دور از منطق نیست

amir1380kia

۱۳۹۵/۹/۶
به نظر من ارزش این مقدار قیمت رو نداره خصوصا برای کسانی که 6اس دارن خیلی به صرفه نیست بفروشن و 7 بگیرن شاید برای کسانی که 6 ندارن گزینه خوبی باشه

persian

۱۳۹۵/۸/۱۱
به نظرتون خرید iphone se چطوره؟
با این همه تنوع خریدش عقلانی هست ؟
اگر نظرتون مثبته مثبت بدین