خانهاخبار
جزئیات پردازنده گرافیکی Galaxy S8 فاش شد

جزئیات پردازنده گرافیکی Galaxy S8 فاش شد

گفته می‌شود پرچمدار بعدی سامسونگ از پردازنده گرافیکی فوق‌العاده قدرتمندی بهره خواهد برد که از GPU استفاده‌شده در اسنپدارگون 830 قدرتمندتر است و امکان استفاده از نمایشگر UHD را به گلکسی اس 8 می‌دهد.
۱۳۹۵/۷/۳

گزارش‌ها این طور عنوان می‌کنند که Galaxy S8 سامسونگ تراشه اگزینوس 8895 را درون خود جای خواهد داد؛ تراشه‌ای که هنوز تولیدش به پایان نرسیده است و در مرحله توسعه قرار دارد. با این حال دیروز اطلاعات جدیدی از این تراشه به بیرون درز کرد که مشخص می‌کند اگزینوس 8895 از پردازنده گرافیکی ARM Mali-G71 بهره خواهد برد.

این GPU از معماری جدید Bifrost استفاده کرده که بر تصاویر 4K و VR تمرکز دارد؛ به این ترتیب می‌توان امیدوار بود که شایعه استفاده از نمایشگر UHD در گلکسی اس8 به حقیقت بپیوندد.

image

گفته می‌شود Mali-G71 تا 1.8 برابر از پرازنده گرافیکی Mali-T880MP12T، که در گلکسی اس7 استفاده شده است، سریع‌تر عمل می‌کند، تا آنجا که می‌گویند حتی از پردازنده گرافیکی اسنپ‌دراگون 830 نیز قوی‌تر خواهد بود.

پیش‌بینی می‎شود سرعت هسته‌های پردازشگر اگزینوس 8895 به 3 GHz برسد و اولین تراشه‌ای باشد که سامسونگ با فناوری 10 نانومتری می‌سازد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

Morteza

۱۳۹۶/۱۲/۷
عزیزم, به خاطر همیش گوشی های مثل اس شش هنوز هست.
کسی که بیشتر از اس شش لازم نداره مجبور نیست بخره
اما برای بعضی کس ها هست که سخت افزاری اس شش جواب نمی ده
برا همین اس 8 می خرن.

AMM

۱۳۹۵/۷/۲۱
خوشت نمیاد از سامسونگ نظر ندخ

امیر محمد

۱۳۹۵/۷/۱۴
اقا سایپا شرکت ایرانی است و ما شین های ایران خیلی هم خوبه وهمین که ما میتونیم ماشین های خوبی بسازیم عالیه و سامسونگ خیلی هم عالیه بزار بیاد ایفون سوت میشه

modara1

۱۳۹۵/۷/۴
شما گول نخور برو همون گوشی اعدادش گولت نمیزنه بخر

Kishmish

۱۳۹۵/۷/۴
ماه به ماه؟!!
اونوقت بقیه بخاطر سامسونگ گوشی میسازن؟!
چی میگی!؟ چی زدی؟