خانهاخبار
قیمت و تاریخ عرضه Xperia XZ مشخص شد

قیمت و تاریخ عرضه Xperia XZ مشخص شد

برای بسیاری از طرفداران سونی قیمت پرچمدار جدید این شرکت مبهم بود، چرا که حین معرفی Xperia XZ سونی هیچ اطلاعی از قیمت نهایی و تاریخ عرضه آن نداد تا این که روز گذشته جواب این قبیل سوالات را برای کاربران خود آشکار ساخت. در ادامه همراه ما باشید.
۱۳۹۵/۷/۲

چند هفته پیش سونی اقدام به معرفی پرچمدار این شرکت با نام Xperia XZ کرد که به نوعی جانشین زودهنگام Xperia X Performance شد و لقب پرچمدار را از این گوشی ربود. اکسپریا ایکس‌زد با قابلیت‌های جدید و بهبود‌هایی نسبت به ایکس پرفورمنس همراه است که در این مطلب به معرفی تمام ویژگی‌های جدید آن پرداختیم.

image

نسخه آنلاک اکسپریا ایکس‌زد نخست در فروشگاه‌های اینترنتی نظیر BestBuy و Amazon با قیمت ۶۹۹ دلار از تاریخ یازدهم مهر ماه امسال در امریکا عرضه می‌شود که با شبکه‌های مخابراتی GSM سازگار خواهد بود.

انتظار می‌رود پیش‌فروش غول جدید سونی طی این چند روز آغاز شود، چراکه از پس‌فردا (چهارم مهر) برادر کوچک‌تر آن یعنی Xperia X Compact وارد بازار خواهد شد و فروش خود را آغاز خواهد کرد.

خبر بد اینجاست که نسخه مخصوص امریکا فاقد حسگر اثر انگشت است و دلیل اصلی آن اجرای سیاست جدید سونی مبنی بر تمرکز بیشتر روی فروش آسیا و خاورمیانه است. اما جای نگرانی برای کاربران ایرانی وجود ندارد، چراکه به احتمال زیاد این نسخه یا وارد بازار کشورمان نمی‌شود یا اگر هم بشود با قیمت پایین‌تری به فروش خواهد رسید. هنوز مشخص نیست پرچمدار جدید سونی در بازار کشورمان پشتیبانی و گارانتی رسمی یا خیر، اما به محض ورود آن به بازار ایران شما را آگاه خواهیم ساخت.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (26 نظر)

Sa

۱۳۹۵/۷/۱۵
اگه جنگ بشه احیانا یکی مث شهید فهمیده پیدا میشه که بره زیر تانک.. البته نه با نارنجک، با نوت ۷ میره.. ی دونشم کافیه

Mas

۱۳۹۵/۷/۱۵
بالاخره کی وارد بازار میشه خسته شدیم بسکه گوشی های در پیت سامسونگو دیدیم. سامسونگ اگه خاموش باشه میشه چند ثانیه نگاش کنی روشن که میشه انگار با بیل توش رنگ ریختن. ???
من که جنازه سونی های قدیم رو هم با s7 عوض نمیکنم.
واقعیت اینه که معمولا خریدارای عام که به ظاهر گوشی اهمیت میدن و میخوان با رنگ کت شلوارشون ست کنن برن مهمونی و پز بدن دنبال سامسونگ میرن. اگه نه کسی که دنبال کارکرد عالی و عکس بینظیرو حرفه ای و تصویر واقعی مسخ کننده و پشتیبانی که فکر میکنیی یه داداش همیشه پیشته و. . ایناست.فقط سونی.
موافقاش بزنن لایکو. . . داداش عزیز سامسونگی همین الان برو یه گوشی سونی از یکی قرض کن یک ساعت بگیر دستت.بعدش خودتم میای این پایینو لایک میکنی.

Mas

۱۳۹۵/۷/۱۵
بالاخره کی میاد این xz خسته شدیم بس که گوشی درپیت دیدیم.اونجوری که تو خریدا میبینیم معمولا کاربرای معمولی که دوست دارن گوشی رو فقط برای شکل ظاهرش و ست کردن با لباسشون و پز دادن بگیرن دنبال سامسونگن.من که جنازه یه گوشی سونی معمولی رو با سامسونگی که انگار با بیل توش رنگ ریختن عوض نمیکنم. چون حقیقت اینه که هر کی سونی داره باهاش زندگی میکنه. موافقاش لایکو بیاین.
متاسفانه شاید دوباره نیام کامنتا رو بخونم. دوستان جواب این سامسونگ در پیت بازا رو بدید تا مجبور شن برن دست به یه سونی بزنن و تا آخر عاشقش شن.

narges

۱۳۹۵/۷/۱۴
ممنون ک موجبات شادی مارو فراهم کردی.حالا دیگه برو خونتون فسقلی.بدو....

arash

۱۳۹۵/۷/۱۳
داداچ نمک نریز ، تموم میشی????