خانهاخبار
(2016) Galaxy On7 رسما معرفی شد

(2016) Galaxy On7 رسما معرفی شد

امروز سامسونگ از سری 2016 گوشی میان‌رده گلکسی آن 7 با صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی رونمایی کرد. در ادامه برای آشنایی با جزئیات بیشتر این گوشی با جی‌اس‌ام همراه شوید.
۱۳۹۵/۷/۲

سال گذشته سامسونگ از سری جدید گوشی‌های میان‌رده خود با نام Galaxy On پرده‌برداری کرد که شامل دو گوشی Galaxy On5 و Galaxy On7 بود که شباهت زیادی به سری J داشت. اکنون پس از گذشت ده ماه سامسونگ Galaxy On7 را به‌روزرسانی کرده است که مانند سری A و J در انتهای نامش عدد 2016 را یدک می‌کشد.

طبق اطلاعات منتشرشده در وب‌سایت سامسونگ کشور چین، گلکسی آن۷ (۲۰۱۶) به پرازنده اسنپ‌دراگون ۶۲۵ با چهار هسته ۲ گیگاهرتزی و صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچ از نوع TFT با کیفیت فول اچ‌دی مجهز است.

image

رم به‌کاررفته در (2016) Galaxy On7 سه گیگابایت و حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایت است که به لطف درگاه MicroSD می‌توان تا میزان ۲۵۶ گیگابایت به میزان ذخیره‌‌سازی این گوشی اضافه کرد. دوربین اصلی و سلفی این گوشی به ترتیب ۱۲ و ۸ مگاپیکسل است که برای یک گوشی میان‌رده با قیمت مناسب معقول به نظر می‌رسد.

image

وزن گلکسی آن۷ (۲۰۱۶) معادل ۱۶۷ گرم است و همراه با اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو عرضه می‌شود و همچنین باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. حسگر اثر انگشت نیز زیر دکمه خانه جا خوش کرده که کاربر به وسیله آن می‌تواند به راحتی قفل گوشی‌ خود را باز کند. این گوشی در سه رنگ مشکی، طلایی و صورتی با قیمت ۲۴۰ دلار عرضه می‌شود و هدف اصلی آن بازار کشور چین است. 

image

 

سرنوشت (2016) Galaxy On5 چه می‌شود؟! 

اگرچه سامسونگ هنوز رسما از مدل ضغیف‌تر و ارزان‌قیمت‌تر این سری یعنی (Galaxy On5 (2016 رونمایی نکرده، از عکسی که در وب‌سایت این شرکت منتشر شده است می‌توان پیش‌بینی کرد برادر کو‌چک‌تر گلکسی آن۷ (۲۰۱۶) صفحه‌نمایش کوچک‌تر و پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۱۷ چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز دارد و به‌زودی از این شرکت معرفی خواهد شد.

image

 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (41 نظر)

morteza

۱۳۹۵/۹/۱۱
حق با آقا سپهر :)))))

محمد صالح

۱۳۹۵/۷/۴
کیشمیش جان شما اول برو ریاضی دبستان رو پاس کن فرق مربع و مستطیلو بتونی تشخیص بدی بعدش بیا جواب منو بده خواهشا هم درباره هنگ کردن سامسونگو تو سر سونی نزن خیلی ضایع هست حالا خوبه سامسونگ بعد یه به ماه به ریپ میفته !!!!بعدشم سونی هر چقدرم بخاری باشه منفجرنمیشه!!!!

Kishmish

۱۳۹۵/۷/۴
ببین سامسونگ کارش به کجا کشیده طرفدار سونی هنگی بخاری مربعی هم دربارش نظر میده
من اصلا طرف هیچ برندی نیستم ولی دیگه سونی آخه؟؟!!

معین

۱۳۹۵/۷/۳
چون اگر دقت کنید الان برای هر رده ای با هر موقعیت مالی داره گوشی تولید می کنه ...
بهترینش وااااقعا بهترینه پایین ترین گوشیشم واقعا ارزونه برای کسی که می خواد با 200 تومن یه گوشی بگیره چندتا قابلیت داشته باشه !
اینو صرفا جهت این عرض می کنم که الان تو بازار سایر محصولات دقیقا چینی ها و کره ای ها از هر مدل و جنسی از بدترین تا بهترینشو تولید می کنن ...

محمد صالح

۱۳۹۵/۷/۳
نمیدونم چی پیش خودش فک کرده اینو داده بیرون اونوخ میگن سونی طراحیش قدیمیه باز حداقل سونی گوشیاش خوشگله سامسونگ که خدایی گوشیایاش جزانگشت شمار آدم بدش میاد دستش بگیره