خانهاخبار
تصاویری از گوشی‌های پیکسل گوگل فاش شد

تصاویری از گوشی‌های پیکسل گوگل فاش شد

پس از چندین سال عرضه پرچمداران گوگل با نام نکسوس، حالا امسال گوگل تصمیم گرفته نام آنها را تغییر دهد. این پرچمداران با نام جدید پیکسل روانه بازار می‌شوند و، همانند اولین گوشی نکسوس، حالا اولین گوشی پیکسل نیز ساخته دست HTC است. در فاصله دو هفته مانده به معرفی این گوشی‌ها حالا تصاویری از آنها فاش شده که ظاهرا از نمونه نهایی آنها گرفته شده است.
۱۳۹۵/۶/۳۱

در فاصله چند روز مانده به معرفی رسمی پرچمداران جدید گوگل با نام پیکسل حالا تصاویری از این گوشی‌ها فاش شده است. همان طور که روز گذشته در خبرها منتشر شد پیکسل‌های جدید گوگل روز ۱۳ مهر رسما معرفی و رونمایی می‌شوند.

در این تصاویر ظاهرا هر دو مدل Pixel و Pixel XL حضور دارند. یکی از آنها ۵ اینچی و دیگری ۵.۵ اینچی است. در نمای پشتی گوشی‌ها می‌بینیم که قسمت پایینی آنها از بدنه یکپارچه فلزی ساخته شده و نیمه بالایی آنها با پوششی شبیه شیشه پوشانده شده که سنسور اثر انگشت گوشی نیز در همین قسمت تعبیه شده است. همچنین خط مربوط به آنتن نیز روی نیمه پایینی و فلزی آن به چشم می‌خورد.

image

در نمای روبه‌رویی نیز سنسورهای متداول گوشی بالای صفحه نمایش حضور دارند و صفحه نمایش دارای لبه‌های نسبتا معقولی است.

پرچمداران امسال گوگل به دست اچ‌تی‌سی ساخته شده‌اند که پیش از این با اسم کد Marlin و Sailfish شناخته می‌شدند. هر دو گوشی به‌صورت پیش‌فرض با اندروید نوقا 7.1 وارد بازار می‌شوند. همچنین هر دو به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ همراه با ۴ گیگابایت رم مجهزند و با قیمت پایه ۶۵۰ دلاری یک رقیب جدی برای آیفون ۷ به شمار می‌روند. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

ali.kiani

۱۳۹۵/۷/۱
اپل اولین جنس فلزی گوشیشو از رو کدوم شکرت اسکی رفت???? اولین گوشی فلزی دنیا رو کی زد

yh

۱۳۹۵/۷/۱
زیباترین گوشیی هست که تا به امروز دیدم... تلفیق فلز و شیشه و مهمتر از همه دوربینی که داخل بدنه جای گرفته همراه با رعایت تقارن... این گوشی رو زیباترین گوشی 2016 تا به امروز کرده

yh

۱۳۹۵/۷/۱
خالق بهتر از مخلوقه دیگه نه؟!:))

Mehrdad

۱۳۹۵/۷/۱
زیبایی ؟ واقعا به نظر تو این طراحی زیباست ؟ من که داشتم بالا میاوردم ?

حسین باختر اصل

۱۳۹۵/۷/۱
ایفون 6 ساخت گوگل