خانهاخبار
تماشا کنید: استفاده معمولی چه بلایی بر سر نسخه jet black آیفون 7 می‌آورد

تماشا کنید: استفاده معمولی چه بلایی بر سر نسخه jet black آیفون 7 می‌آورد

خبرهایی که از فروش آیفون‌های جدید اپل می‌رسد حاکی است رنگ جدید مشکی براق این دستگاه‌ها فعلا پرفروش‌ترین رنگ است. ولی فکر می‌کنید این براق و جذاب بودن بدنه چقدر دوام دارد؟
۱۳۹۵/۶/۲۹

از چند روز پیش جدیدترین محصولات اپل، آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، در ایالات متحده امریکا و بسیاری از بازارهای سراسر دنیا در دسترس خریداران قرار گرفته است. بااین‌حال کاربرانی که آیفون 7 یا آیفون 7 پلاس به رنگ جدید jet black را می‌خواهند، به این زودی‌ها به دستشان نمی‌رسد، چراکه تمام موجودی به‌فروش رسیده است و سفارش‌های جدید نیز زودتر از یکی-دو ماه دیگر به مقصد نمی‌رسد. به‌هرحال اگر واقعا قصد دارید این دستگاه جدید را در این رنگ جدید و درخشان تهیه کنید، حتما باید اول این ویدئوی تست خراش را تماشا کنید.

این آزمایش، که گروه Cnet انجام داده، همان حرفی را تایید می‌کند که خود اپل هنگام رونمایی از آیفون جت بلک گفت: «درخشش بالای این موبایل ممکن است براثر استفاده از بین برود و خراش‌های بسیار جزئی و ظریفی بردارد.» به‌منظور مقایسه، یک دستگاه آیفون 7 مشکی براق در کنار یک دستگاه آیفون 6اس پلاس نقره‌ای قرار گرفته؛ یعنی دستگاهی که هرچند قطعا ضدخش نیست، خیلی بهتر از دستگاه جدید عمل می‌کند و مقاومت نشان می‌دهد.

به‌نظر می‌رسد سطح براق نسخه مشکی براق آیفون 7 براثر استفاده روزانه به‌سادگی آسیب می‌بیند، مگر این که با قاب از آن محافظت کنید یا نخواهید واقعا از گوشی‌تان استفاده چندانی کنید. اگر هنوز هم آیفون 7 تیره می‌خواهید، شاید بهتر باشد به جفت مشکی‌رنگ آن هم فکر کنید، چرا که به‌اندازه نسخه جت بلک مستعد جذب خط‌وخش نیست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (53 نظر)

hamid

۱۳۹۵/۷/۱۰
واقعا فرمایشتون متین هس..با نت ۷ انتحاری لذت میبرم چرا که یکباره مرگ بهتر از هزار باره شیون هس

bj

۱۳۹۵/۷/۶
اگه مثل 4s میساختن میشد بهترین جنس بعد از این همه سال هنوز یه خش هم نداره عالیه

حسین مفیدی

۱۳۹۵/۷/۶
خدایی اپل دوستا جبهه بی خود نگیرین من خودم قبلا آیفون 6 داشتم بعد از چند ماه برچسب پشتش رو کندم و دو روز بعد روی سیب گاز زدش خش افتاد...به غیر از تموم محدودیت هاش جنسش هم خوب نیست...بلافاصله رفتم فروختم و SONY Z5 PREMUME خریدم که خدا وکیلی خیلی راضیم و همه جوره روون و راحته ضمن اینکه کیفیت بدنش عالیه با توجه به ضربه هایی که خورده هیچیش نشده و قیمتش هم خیلی مناسبه.واقعا اپل داره هزینه چی رو میگیره؟؟؟ کیفیت موادش؟؟سیستم عامل محدودش؟؟بابت حذف جک؟؟بابت چی؟؟فقط برند؟؟؟؟فقط پز و کلاس؟؟...متاسفم

مهمان

۱۳۹۵/۷/۳
خودمونیم ها ولی بعضیها چه استفاده های معمولی از گوشیاشون می کنن!!؟؟

سام

۱۳۹۵/۷/۳
بنظرم بهتره فعلاً ٦ رو نگه داريم تا ٧ اس بياد شايد اين مشكلات بنحوي اصلاح يا برطرف شده باشه.. ضمناً هر كالايي قيمتي داره درسته ما تو يك كشور بايكود شده هستيم ولي بنظرم خريد ايفون ٧ پلاس ب قيمت تقريبا ٢٠٠٠ دلار در ايران خيلي احمقانه اس.