خانهاخبار
تماشا کنید: تست سقوط آیفون 7 و مقایسه با آیفون 6 اس

تماشا کنید: تست سقوط آیفون 7 و مقایسه با آیفون 6 اس

آیفون 7 نه تنها بهبودهای چشمگیری نسبت به نسل قبلی خود داشته است، بلکه نسبت به آیفون 6 اس مقاومت بیشتری نیز دارد.
۱۳۹۵/۶/۲۸

آیفون 7 اپل اخیرا در بنچمارک Antutu امتیاز 178000 را به خود اختصاص داده است که روی کاغذ از قدرتمندتر بودن این گوشی نسبت به آیفون 6اس خبر می‌دهد. این بنچمارک این امکان را فراهم می‌کند که گوشی‌ها را با هم مقایسه کنیم. اما اکنون سراغ کیفیت ساخت این گوشی‌ها رفته‌ایم تا آنها را با هم مقایسه کنیم. به همین منظور این دو گوشی از ارتفاع 1 متری رها شده‌اند.

در این ویدئو هر دو گوشی از جهت‌های مختلف روی سطح سخت رها شده‌اند تا میزان مقاوت و آسیب‌پذیری آنها در برابر ضربه سنجیده شود.

همان طور که می‌بینیم، رها کردن آنها از سمت بدنه جلو آسیب زیادی به گوشی‌ها وارد می‌کند، اما باز هم هر دو گوشی به کار خود ادامه می‌دهند. رها کردن از کناره‌ها آسیب کمتری به گوشی وارد می‌کند.

پس از آزمایش رها شدن گوشی‌ها از همه طرف، این گوشی‌ها به صورت متوالی از جلو رها می‌شوند تا از کار بیفتند. همان طور که می‌بینید، پس از 5 بار رها کردن، آیفون 6اس از کار می‌افتد، اما آیفون 7 تا 8 بار به کار خود ادامه می‌دهد.

در ادامه ویدئوی کامل تسط سقوط آیفون 7 و آیفون 6اس را مشاهده می‌کنید. نظر شما چیست؟ آیا از مقاومت آیفون 7 اپل رضایت دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

مهدي

۱۳۹۵/۸/۲
باسلام دوستان لطفا درباره ايفون نظري ندهين اگر ندارين گوشي كه براي خريدش دوروز توصف وايميسن توكل دنيا وبراي افراد خواص هست جاي بحث نداره اخه خداييش نشستين ايفون روبا اچ تي سي سامسونگ مقايسه ميكنيد

amir

۱۳۹۵/۶/۲۹
من 6s plus دارم گوشی خوبیه اینقد ایفون اله و بله نکنین شما برین همون بمب دستی بخرین برین با امریکا بجنگین حداقل ایفون مثل سامسونگ نمیترکه ????

محمد

۱۳۹۵/۶/۲۹
کاربر محترم با نام asal. من خودم در حال حاضر گوشی Iphone 6 دارم.

محمد

۱۳۹۵/۶/۲۹
به شخصه فکر میکنم اپل عمدا گوشیهای با مقاومت پایین در برابر ضربه و خط و خش تولید میکنه، چون با شرکتهای سازنده لوازم جانبی و کیف و محافظ، قراردادهای مخفیانه داره.

MYi7

۱۳۹۵/۶/۲۹
تو رتبه بندی ها نوت7 بالاتر قرار میگرفت ولی تو این ویدئو htc10 بالاتر قرار گرفته.قضیه چیه؟از کی تاحالا 32بیشتر از 50شده؟