خانهاخبار
از آیفون‌های جدید صدای خش‌خش به گوش می‌رسد!

از آیفون‌های جدید صدای خش‌خش به گوش می‌رسد!

شماری از کاربران iPhone 7 و iPhone 7 Plus گزارش داده‌اند که هنگام بازی کردن و کارهای سنگین از درون گوشی صداهای عجیبی به گوش می‌رسد.
۱۳۹۵/۶/۲۸

برخی از خریداران آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل گزارش کرده‌اند وقتی گوشی آنها زیر فشار پردازشی قرار می‌گیرد، یا به اصطلاح با آن کار سنگین می‌کنند، از درون دستگاه صدای عجیبی مثل صدای خش‌خش به گوش می‌رسد.

اجرای بازی‌های سنگین یکی از مواردی است که می‌تواند منجر به تولید این صدا در آیفون‌های جدید اپل شود، اما به نظر می‌رسد همه کاربران با آن درگیر نیستند و (حداقل فعلا) گوشی بدون مشکل به کار خود ادامه می‌دهد.
هنوز دلیل این موضوع دقیقا مشخص نیست، اما اگر شمار کاربرانی که با این مشکل روبه‌رو هستند افزایش یابد قطعا اپل برطرف کردن آن را در اولویت می‌گذارد تا در آپدیت‌های بعدی حل شود.

برای چک کردن این اشکال در گوشی خود می‌توانید اپلیکیشن 3DMArk را اجرا کنید و ببینید آیا صدایی مثل آنچه در ویدئوی زیر شنیده می‎شود از آن بیرون می‌آید یا خیر.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (71 نظر)

مهرنوش

۱۳۹۶/۸/۲۵
منم دقیقا 3 روزه آیفن خریدم.7 پلاس.امروز صدای خش خش رو شنیدم بعد یه چند لحظه درست شد.کار زیادی هم ازش نکشیدم

Danial

۱۳۹۵/۷/۳
يكي يه صدا ضبط كرده
گفته واسه 7 ه حالا همه
ااااااره ايفون خر خر ميكنه
فلانه فلانه
پردازش cpu رو توي بنچمارك نميبينيد؟
زد ابيش توي ابجوش كار ميكنه رو نديديد؟
درسته ضعيفم عمل ميكنه بعضي اوقات نسبت به بعضي برندا
اما ميدونيد كه خوبيم زياد داره..?

amir

۱۳۹۵/۷/۲
خوب شد اپل یه گوشی داد بیرون الان gsm یه هفته اس فقط داره در موردش مطلب می نویسه ولی موقع معرفی ال جی v20 کلا دوتا مطلب گذاشت.طرفدار برندی نیستم ولی gsm کمتر پشت سر برندی راه برو عاقبت نداره....واقعا که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اپل صد سال دیگه هم گوشی ساز نمیشه....مثل شرکتای خودروساز چینی که حالا حالاها مونده تا بتونن ماشین بسازن.بهتره بره دوغشو بنوشه...((((((((((((((((((((((((گرون بی خاصیت )))))))))))))

SHAH

۱۳۹۵/۶/۲۹
قطعه متحرک منظورش گیربکس و میل لنگه . میل لنگه وان پلاس و اچ تی سی و سامی هم تو دور موتور بالا صدا میده . باید از بنزین با عدد اکتان پایین استفاده کنید یواش بسوزه . البته اچ تی سی از موتور چهار سیلندر اسنپ 2.2 لیتری استفاده میکنه یه مقدار صداش کمتره
قطعه متحرک چیه عموجان گوشی مگه نیسانه . البته که قطعه متحرک نداره . بعدش صدا مگه فقط از قطعه متحرک درمیاد . اسپیکر هم صدا میده مگه متحرکه :/

Kiyan

۱۳۹۵/۶/۲۹
آفرین دمت گرم