خانهاخبار
آیا باتری آیفون 7 پلاس 2900 میلی آمپری است؟

آیا باتری آیفون 7 پلاس 2900 میلی آمپری است؟

در روزهای گذشته خبرهای زیادی در مورد باتری iPhone 7 Plus منتشر شد. به نظر شما ظرفیت باتری این گوشی چند میلی‌آمپرساعت است؟ iFixit با باز کردن بدنه نسخه رسمی این گوشی به این سوال پاسخ می‌دهد. با ما همراه باشید.
۱۳۹۵/۶/۲۸

آیفون 7 پلاس اپل جذابیت‌های بسیاری دارد و بدون شک یکی از این جذابیت‌ها بهبود طول عمر باتری این گوشی است. البته اپل برای افزایش طول عمر باتری نسبت به نسل قبلی ظرفیت باتری این دستگاه را چندان افزایش نداده و بیشتر کارهای انجام‌شده به بهبود مصرف انرژی در تراشه جدید اپل مربوط است.

image

در روزهای گذشته خبرهایی از باتری آیفون 7 پلاس اپل به گوش می‌رسید و گفته می شد باتری این گوشی 2675 میلی‌آمپری است. اما اکنون iFixit با باز کردن یکی از آیفون‌هایی که رسما عرضه شده خبرهای قبلی را تکذیب می کند. در این ویدئو می‌بینیم که باتری آیفون 7 پلاس اپل 2900 میلی‌آمپرساعتی است.

در این ویدئو می‌بینیم که باز کردن این نسخه از آیفون نسبت به نسل قبلی آن به فشار بیشتری نیاز دارد. در پایین دستگاه تنها بخش سمت راست به اسپیکر مجهز است و در بخش سمت چپ، برخلاف آیفون 6اس، خبری از اسپیکر نیست. Taptic Engin که قلب تپنده فورس تاچ اپل است نیز در پایین گوشی قرار گرفته است.

دوربین دوگانه این گوشی در بالای آن جای گرفته که شامل دو لنز است: یکی از دوربین‌ها Wide Angle است، درست شبیه آیفون 6اس، و دوربین دیگر TelePhoto است که اجازه زوم اپتیکال به کاربر می‌دهد. تراشه A10 و 3 گیگابایت حافظه رم نیز درون این گوشی به چشم می‌خورد.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

mohammadreza

۱۳۹۵/۷/۶
GHATAAAN NOE 7 VA S7 BEHTARE CHON ZARIB F SAMSUNG 1.7 BA DARCHI DIAFRAGM SAMSUNG BAZ TAR HAST

حسین باختر اصل

۱۳۹۵/۶/۲۸
جی اس ام جون خودشو دوست داره و دست به نوت 7 و اس 7 نمیزنه

مریم

۱۳۹۵/۶/۲۸
از شما تقاضا دارم که برسی تخصصی ایفون ۷ پلاس بذارید و دوربین شو مقاسیه کنید با نوت ۷ و اس ۷