خانهاخبار
آمار جالب از پیش‌فروش آیفون 7: تقاضای بیشتر برای مدل پلاس و 128 گیگ

آمار جالب از پیش‌فروش آیفون 7: تقاضای بیشتر برای مدل پلاس و 128 گیگ

آمارهای به دست آمده از پیش‌فروش آیفون در روزهای اول اعداد و ارقام جالبی را نشان می‌دهد. احتمالا تصور می‌کردید که آیفون 4.7 اینچی از محبوبیت بیشتری برخوردار است، اما امسال شرایط متفاوت از سال‌های گذشته است.
۱۳۹۵/۶/۲۷

برخلاف دو سال گذشته، که مدل پلاس آیفون تفاوت چندانی با مدل ۴.۷ اینچی آن نداشت، امسال اپل تلاش کرده که آیفون ۵.۵ اینچی را قدرتمندتر از آیفون ۴.۷ اینچی عرضه کند.

وجود دوربین دوگانه، ۱ گیگابایت رم بیشتر و رزولوشن بالاتر صفحه نمایش از جمله برتری‌های آیفون ۷ پلاس نسبت به ۷ است؛ دلایلی که حالا باعث شده از آیفون ۷ پلاس نسبت به آیفون ۷ استقبال بیشتری شود.

image

به‌گزارش Slice Intelligence، ۵۵ درصد پیش‌فروش آیفون در امریکا در ۴۸ ساعت ابتدایی آن مربوط به آیفون ۷ پلاس است. این درحالی است که سال گذشته مدل ۵.۵ اینچی آیفون ۴۱ درصد و سال قبل‌تر یعنی سال ۲۰۱۴ حدود ۳۵ درصد پیش‌فروش‌ها را به‌خود اختصاص داده بود.

در بین رنگ‌هایی که بیش از بقیه مورد توجه خریداران قرار گرفته رنگ بلک مات با ۴۶ درصد در صف اول قرار دارد. پشت سر آن جت بلک قرار دارد که با ۲۳ درصد در رده دوم قرار گرفته و رنگ‌های رزگلد، گلد و سیلور هر کدام با ۱۴، ۹ و ۸ درصد جایگاه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

در مورد ظرفیت نیز همانند دو سال گذشته ظرفیت میانه آیفون از محبوبیت بیشتری برخوردار است. دو سال گذشته ظرفیت ۶۴ گیگابایت به عنوان حجم میانه در کنار حجم‌های ۱۶ و ۱۲۸ گیگابایتی شناخته می‌شد و امسال این ظرفیت به ۱۲۸ گیگابایت در کنار حجم‌های ۳۲ و ۲۵۶ گیگابایت رسیده است. براساس آمار ۶۷ درصد افرادی که آیفون ۷ و ۷ پلاس را پیش‌خرید کرده‌اند حجم ۱۲۸ گیگابایتی آن را انتخاب کرده‌اند. 

Author: Mehrdad Rajabi - For CES 2017 Credentials

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

alireza

۱۳۹۵/۶/۲۸
دادا سواد داری؟؟؟ متن رو خوندی؟؟پیش فروش نه فروش
وقتی آمار دقیق فروشش اوند بعد بگو زیاد فروخته

Sk

۱۳۹۵/۶/۲۸
مگه درباره تعدادش هم تو این مطب چیزی گفته که مثل قارچ سینا فیگور کرفتی؟
فقط گفته کدوم مدل این برند از کدوم مدل همون برند بیشتر سفارش خرید گرفته و با آمار تعداد فروش برندهای دیگه مقایسه نکرده.

yh

۱۳۹۵/۶/۲۸
فکر کنم از چند ماه قبل گفته بودم این گوشیها رکورد فروش رو میشکنند...آیفون یه کار زیر کانه ایی که انجام داد اومد برای ورژن پلاس دوربین خارق العاده ایی قرار داد تا آمار فروش پایین در فبلت رو بالا ببره و بیشتر طرفدارا و سایرین رو مجاب به خرید ورژن پلاس کنه... همونطور که میدونید قبلا آمار فروش ورژن پلاس 27 در ثد در مقابل 67 در صد آیفون 4.7 اینچی بود

محمدسیفی

۱۳۹۵/۶/۲۷
در ضمن من کلی انتقاد داشتم به پوشش مراسم اپل شما و بخصوص به سرکار خانم مریم فانی کارشناس محترم اون شب.اگر هم بخواهید میتونم بیان انتقادارو.با تشکر محمدسیفی

حسین باختر اصل

۱۳۹۵/۶/۲۷
این است قدرت اپل