خانهاخبار
پردازش سریع تصاویر با تراشه جدید گلکسی اس 8

پردازش سریع تصاویر با تراشه جدید گلکسی اس 8

تراشه جدید سامسونگ که در Galaxy S8 به کار خواهد رفت فرکانسی برابر با 3 گیگاهرتز دارد و می‌تواند تصاویر را 70 درصد سریعتر پردازش کند.
۱۳۹۵/۶/۲۷
image

پرچمداران فعلی سامسونگ، گلکسی اس7 و گلکسی اس7 اج، تراشه 8890 اگزینوس این شرکت را روی خود دارند و انتظار می‌رود نسل جدید پرچمدارانش، اس8 و اس8 اج، به نسل جدید این تراشه یعنی 8895 مجهز شوند. این تراشه اوایل تابستان روی وبسایت هندی Zauba رویت شده؛ تراشه‌ای که گفته می‌شود با فرایند 10 نانومتری ساخته شده است.

اکنون طبق گزارشات رسیده از چین، تراشه اگزینوس 8895 سامسونگ فرکانسی برابر با 3 گیگاهرتز دارد؛ سرعتی که باعث می‌شود این تراشه عکس‌ها را 70 درصد سریع‌تر پردازش کند. برخی معتقدند که گلکسی اس8 سامسونگ روی بخش دوربین و عکاسی تمرکز بسیاری دارد. به نظر میرسد این شایعه اکنون صحت تمرکز پرچمدار جدید سامسونگ بر عکاسی را تایید می‌کند. علاوه بر این گفته شده در تراشه اگزینوس 8895 سامسونگ مصرف باتری بهینه شده و حداکثر توان مصرفی کمتر از 5 وات است.

این تراشه تاکنون در بنچمارک Geekbench نیز آزموده شده است و در بخش تک هسته امتیاز 2301 و در بخش چند امتیاز 7019 را به دست آورده. این تراشه در حال حاضر با نام رمز Kanchen شناخته می‌شود. احتمالا به‌زودی اطلاعات بیشتری از این تراشه به دست می آوریم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (55 نظر)

امیرحسین

۱۳۹۵/۸/۱۳
آقا اشکان اینکه میگی سامسونگ همش کپیه خودت خوب میدونی که دروغه.سامسونگ با اس7واس7ایج غوغاکرد و مطمعن باشین بااس8هم غوغامیکنه

mohammadreza

۱۳۹۵/۷/۶
HADE AGHAL NOTE7 MESL APPLE ADAM NAKOSHTE

mohammadreza

۱۳۹۵/۷/۶
BORO MADRESE SHORO SHOD AMOEEE

mohammadreza

۱۳۹۵/۷/۶
BAW APPLE MAGE NATERKID HTC MAGE NATERKID CHEGHADR ZIYAD MIKONID KHOBE MOSHEKELSH HAL SHOD HADE AGHAL SAMSUNG BE GARDAN GEREFT

mohammadreza

۱۳۹۵/۷/۶
BEHETON GHOL MIDAM S8 BIYAD PARDAZANDE A10 RO MIIIIKHORE