خانهاخبار
تماشا کنید: تست مقاومت آیفون 7 اپل

تماشا کنید: تست مقاومت آیفون 7 اپل

در این ویدئو iPhone 7 اپل از نظر خراش‌پذیری، خم شدن و مقاومت در برابر آتش آزمایش می‌شود که نتیجه آن چیزی جز سربلند بیرون آمدن این گوشی نیست.
۱۳۹۵/۶/۲۷

پس از داستان خم شدن iPhone 6 Plus حساسیت در مورد مقاومت بدنه گوشی‌های هوشمند بیشتر شد و شرکت‌های مختلف سعی کردند با بالا بردن کیفیت ساخت نشان دهند که محصولات آنها چقدر مقاوم است.

اپل مشکل خم شدن آسان iPhone 6 را با استفاده از آلیاژ محکم‌تر در ساخت iPhone 6s برطرف کرد و حالا نوبت به iPhone 7 رسیده است تا ببینیم این گوشی جدید چقدر زیر فشار مقاومت نشان می‌دهد.

در ویدئوی زیر ابتدا صفحه نمایشگر و اجزای مختلف گوشی مثل بدنه، دکمه‌ها، دوربین، چراغ فلاش و... با اشیای تیز خراشیده می‌شود که می‌توان گفت آیفون 7 سربلند از آن بیرون می‌آید. نمایشگر آیفون جدید اپل در برابر شعله مستقیم آتش نیز مقاوت خوبی دارد و پس از چند ثانیه پیکسل‌های آن به حالت اول بازمی‌گردد.

اما آزمایش نهایی خم کردن گوشی با فشار دست است که نتیجه آن مشخص می‌کند آیفون 7 یکی از محکم‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است و به راحتی خم نمی‌شود.

ویدئوی زیر را مشاهده کنید و نظر خود را در مورد عملکرد آیفون 7 اپل در این آزمایش‌ها به ما بگویید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (38 نظر)

مهمان

۱۳۹۵/۷/۷
گوشي خش بر داره ، كه اونم با كاورو برچسب حل ميشه ولي ولي منفجر نشه !؟ قابل توجه دوستاني كه آيفون دماغشون رو سوزونده مواضب باشيد نوت ٧ خودتون رو نسوزونه

علی

۱۳۹۵/۶/۲۹
درکل گوشیه خوبیه و الان تقریبا کامل و بهترینه اما مشکل قیمت داره

milad

۱۳۹۵/۶/۲۹
اخه 7500 ادم پول گوشی بده با 7500 خیلی کارا میشه کرد

ارسان

۱۳۹۵/۶/۲۸
الان سامسونگ جای آیفون صدا میداد میگفتن.صدای مهیب و گوش خراش از سامسونگ شنیده میشه.گوشی صدا آب پاش تو پارک و میده.

محمد

۱۳۹۵/۶/۲۸
دل تو را ya ایفون اتیش نزده دل تو را سامسونگ و طرفداراش اتیش زدن نمونشم اینکه میای زیر هر مطلب سامسونگ حرفای چرت مینویسی