خانهاخبار
تست جالب سایت iFixit: هفت ساعت و نیم با آیفون 7 زیر آب

تست جالب سایت iFixit: هفت ساعت و نیم با آیفون 7 زیر آب

معمولا از گوشی‌های ضد آب تست‌های مختلفی برای بررسی این قابلیت در آنها گرفته می‌شود. اما آیفون 7، که جدیدترین پرچمدار ضدآب بازار است، یک تست متفاوت را در این مورد پشت سر گذاشته که دیدن نتیجه آن حتما برای شما هم جالب است.
۱۳۹۵/۶/۲۷

همان طور که در جریان قرار گرفته‌اید، یکی از قابلیت‌های جذاب آیفون ۷ و ۷ پلاس ضدآب بودن آنهاست. کاربران آیفون چند سال است که در انتظار این ویژگی در گوشی خود هستند و سرانجام اپل آیفون را در نهمین نسلش به استاندارد IP67 مجهز کرده است.

سایت iFixit شب گذشته تست جالبی از ضدآب بودن آیفون ۷ را به‌صورت زنده در اکانت یوتوب خود پخش کرد. در این تست یک دستگاه آیفون ۷ به مدت ۷ ساعت و ۲۹ دقیقه در یک آکواریوم پر از آب قرار داده شده بود. در این مدت صفحه گوشی روشن و تایمر در حال نشان دادن گذشت زمان بود.

image

در توضیحات ویدئو آمده که بعد از گذشت ۶ ساعت و ۵۰ دقیقه، در حالی که شارژ گوشی به ۱۴ درصد رسیده بود، قسمت انتهایی آیفون را از آب خارج کرده‌اند و بعد از خشک کردن درگاه شارژ، کابل لایتنینگ را درون آن قرار داده‌اند. سپس مجددا با وجود اتصال کابل شارژ، آیفون را در آب آکواریوم غوطه‌ور کرده‌اند.

در نهایت به علت محدودیت ۸ ساعته ویدئوهای زنده در یوتوب امکان ادامه تست فراهم نبوده و iFixit مجبور به قطع ویدئوی زنده شده است، اما اشاره کرده که تا پایان پخش زنده هیچ اتفاقی برای آیفون زیر آب نیفتاده و آیفون ۷ با موفقیت تست ضدآب بودن را پشت سر گذاشته است.

متاسفانه امکان قراردادن ویدئوی ۸ ساعته این تست در آپارات برای ما فراهم نبود، اما می‌توانید از طریق این لینک آن را در یوتوب تماشا کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (44 نظر)

kimi

۱۳۹۵/۶/۲۸
این گوشی گواهی ip67 داره سامسونگ ip68 حالا خیلی عقبه تو عمق زیادم دووم نمیاره

Shahab Hs

۱۳۹۵/۶/۲۸
بله همه مثل سامسونگ نواور نيستن كه قابليت انفجاز به گوشي هاشون اضافه كنن

s\iv

۱۳۹۵/۶/۲۸
داداش از کجا می دونی آیفون بیشتر نمی تونست دووم بیاره چون یوتیوب محدودیت داشت نتونست بیشتر این نشون بده وگرنه آیفونم دووم میاورد

vahid

۱۳۹۵/۶/۲۸
گله من اس ٧ رو تو يه شيشه كوچولو تو اب گذاشتن ك ١٦ ساعت دووم اورد هيچيش نشد ؛)

ali

۱۳۹۵/۶/۲۸
اره دقیقا برا همینه که گوشی های سونی دیگه فروش نمیرن ... دقیقا بخاطر صنعت پیشرفته ژاپن ههه