خانهاخبار
نحوه چک کردن سلامت Galaxy Note 7 خریداری‌شده

نحوه چک کردن سلامت Galaxy Note 7 خریداری‌شده

شرکت سامسونگ صفحه‌ای برای چک کردن کد IMEI گلکسی نوت 7 ایجاد کرده است تا خریداران بتوانند با استفاده از آن از سلامت باتری گوشی خود مطمئن شوند.
۱۳۹۵/۶/۲۷

از وقتی مشکل باتری گلکسی نوت7 سامسونگ تایید شد، این شرکت برای اطلاع‌رسانی به کاربران و جمع‌آوری دستگاه‌های معیوب تلاش گسترده‌ای کرد تا امنیت کاربرانش را حفظ کند و از رخ دادن حوادث احتمالی جلوگیری نماید.

کره‌ای‌ها از هر هیچ تلاشی برای بازگرداندن آب رفته به جوی فروگذار نمی‌کنند تا جبرانی برای ناراحتی خریداران باشد؛ از عذرخواهی رسمی گرفته تا اعتبار خرید و Gear VR مجانی. همچنین شرکت باتری‌سازی ATL شبانه‌روز مشغول کار است تا گوشی‌های نوت7 جدید هرچه زودتر به دست خریداران برسد.

با توجه به سروصدای زیادی که مشکل آتش گرفتن باتری گلکسی نوت7 در دنیا به راه انداخت، طبیعی است که کاربران سری نوت با دست و دل لرزان اقدام به خرید این فبلت جدید کنند؛ به همین دلیل سامسونگ صفحه‌ای برای چک کردن کد IMEI گلکسی نوت7 آماده کرده است تا کاربران با وارد کردن IMEI گوشی خریداری‌شده از سلامت باتری آن مطلع شوند.

image

IMEI یک کد 15 رقمی است که برای هر دستگاه منحصربه‌فرد است. این کد با برچسب روی جعبه دستگاه چسبانده شده است، اما می‌توانید با وارد کرد کد #06#* در گوشی یا رفتن به مسیر Settings > About Phone > Status > IMEI Information  آن را پیدا کنید.

با وارد کردن این کد در صفحه Galaxy Note7 Safety Recall خواهید فهمید آیا گلکسی نوت7 شما از نظر باتری مشکل دارد یا خیر.

علاوه بر این، قرار است سامسونگ روی جعبه گوشی‌های گلکسی نوت7 جدید و بدون مشکل یک حرف S به معنی Safe اضافه کند تا خریداران خیلی زود قادر به تشخیص دستگاه‌های سالم باشند. مورد دیگر تغییر دادن رنگ آیکون باتری در بالای صفحه دستگاه‌های نوت7 سالم از سفید به سبز است که به کاربران اطمینان می‌دهد باتری گوشی‌ آنها مشکلی ندارد. البته این مورد آخر هنوز تایید نشده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (59 نظر)

hamid

۱۳۹۵/۷/۲۱
اقا همش شر و ور که میگن سامسونگ میخواد تولید نوت 7 رو متوقف کنه یعنی نسخه سالم نوت 7 بیاد با کله جلو در نمایندگی سامسونگم برام مهم نیست که بقیه چی میگن

Mansour

۱۳۹۵/۷/۱۷
با سلام،قیمتش note 7چنده؟

Next is Now

۱۳۹۵/۷/۱۲
پادشاه اسمارتفون ها بوده و هست

Ali

۱۳۹۵/۷/۱۰
وااااااااای خدا آخه من کی گفتم انگلیسیم عالیه؟؟؟؟؟؟دو تا جمله انگلیسی نوشتم همه ریختن سرم یکی میگه اشتباه داشتی یکی میگه میخوای پز بدی.واااااااااااااااااااااااااااای بابا جون اصلا من غلط کردم حالا خوب شد راحت شدین؟؟؟؟؟؟؟واقعا برای همتون متاسفم با این طرز فکرتون.

مهمان

۱۳۹۵/۷/۱۰
حالا خیلی مونده تا بفهمی اپل یعنی چی . کل عصمت سامسونگ تقلید از اپل بعد حرف از توانایی میزنی ؟ خخخخ