خانهاخبار
رندرهای جدید از Pixel و Pixel XL گوگل

رندرهای جدید از Pixel و Pixel XL گوگل

رندرهای جدیدی از گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس ال گوگل فاش شده است که بار دیگر ظاهر یکسان این دو را تایید می‌کند.
۱۳۹۵/۶/۲۷

همان طور که اولین گوشی نکسوس گوگل را HTC ساخت، اولین گوشی Pixel این شرکت را هم تایوانی‌ها می‌سازند. انتظار داریم در تاریخ 4 اکتبر گوگل طی مراسمی کوچک از گوشی‌های جدید خود به نام‌های Pixel و Pixel XL رونمایی کند.

پیکسل یک گوشی 5 اینچی و پیکسل ایکس‌ال یک گوشی 5.5 اینچی خواهد بود که با ورودشان به بازار به دوران گوشی‌های نکسوس پایان می‌دهند. براساس اطلاعاتی که تاکنون به دست آمده ظاهر این دستگاه‌ها تفاوتی با یکدیگر ندارد و از نظر مشخصات داخلی بسیار به هم نزدیک‌اند. از جمله سخت‌افزارهایی که استفاده از آن در گوشی‌های پیکسل محتمل به نظر می‌رسد پردازنده اسنپ‌دراگون 821 کوالکام است. همچنین پیش‌بینی می‌شود هر دو آنها از 4 گیگابایت حافظه رم و دوربین‌های 12 و 8 مگاپیکسلی بهره ببرند.

در رندرهای جدیدی که از Pixel و Pixel XL فاش شده است پنل جلو این گوشی‌ها را در رنگ‌های سیاه و سفید مشاهده می‌کنیم. علاوه بر این به نظر می‌رسد که حاشیه پایین نمایشگر کمتر شده و دستگاه ظاهر بهتری پیدا کرده است.

امیدواریم که HTC در طراحی گوشی‌های جدید گوگل سنگ تمام گذاشته باشد و شاهد دستگاه‌های زیبا و قدرتمندی از این شرکت در بازار باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

نجاری

۱۳۹۵/۶/۳۰
درود بر yh

محمد

۱۳۹۵/۶/۲۸
سامسونگ هرچی باشه بهتر از اون شرکت در پیت اچ تی سیه و ورشکسته و اون قوطی حلبیهای بازیافتیش تو اصلا کلاست به سامسونگ نمیخوره تو با این طرز فکرت باید از این موبایلهای اسباب بازی که اهنگ دارن بخری چون از کامنتات سنت معلومه

yh

۱۳۹۵/۶/۲۸
یه چند تا کامنت پایینتر رو بخونی میبینی که گفتن من حتی پول ندارم سامسونگ نوت 7 بخرم و دوستان قراره برام شیشه نوشابه ایی به نام نوت 7 کادو بدن:)))))..... کلا شما سام هنگیا مثل کمپانیتون مشکل دارین حتی نمیدونین با خودتون چند چندین

Arya z

۱۳۹۵/۶/۲۷
درود بر yh عزیز

VistaMobile

۱۳۹۵/۶/۲۷
بهترین گوشی های اندرویدی بعد از HTC